vineri, august 21, 2009

Cearta fara barbat nu se poate.

Daca as stii ca pot sa ma cert eu cu mine as putea spune ca am mai rezolvat o problema...
Nu mi-e bine daca nu ma cert. Pot rezista aproximativ o luna, dar dupa o luna... vad negru in fata ochilor. Oamenii se cearta in general pentru ca de alungul unei discutii uita de la ce a plecat discutia... Eu ma cert, pentru ca e un hobby...
Sunt momente in care nu se poate discuta rational cu mine... si daca persoana cu care ai incercat sa te certi e mai....coapta (sa nu ti se urce la cap) la mine decat si iti spune "calm" : "draga, esti crizata momentan, discutam cand te calmezi" sau "O sa astept sa realizezi ca tu gresesti acuma si eu refuz sa ma cert cu tine" atunci sa zicem doar ca inebunesc, ma simt ca un leu in cusca, nu face altceva decat sa ma provoace si mai tare si sa-mi doresc si mai mutl sa ma cert, sa tip, "sa sparg farfurii".... sa..... AHHHH! Vezi unde bat? Se pare ca azi nu e ziua mea norocoasa... si nu ma simt prea bine.

O cearta sanatoasa, tine medicul departe de casa (proverbul putin modificat) ;;)

Niciun comentariu: