vineri, martie 21, 2008

Bitter Sweet Memories

A fost atat de demult si totusi toate detaliile si imaginile sunt si acum intiparite pe retina. Imi aduc aminte de mine din clipa in care am inceput sa merg la gradinita, Inainte de asta nu tin minte mai nimic...stiu doar ca Ralu ma plimba iarna cu sania ca pe un ghem de blanitza smotocit si incapabil sa faca vreo miscare din cauza atator hainutze...
Dimineata ma trezeam foarte greu, ma imbracam in vreo 30 de minute, timp in care tata cred ca facea cu nervii, poate de atunci a ramas el asa nerabdator si putin traumatizat incat ma grabeste pe mine si pe mami de fiecare data cand mergem undeva. Cand reuseam intr-un final sa ma imbrac, urma partea a doua in care mama incerca sa ma convinga ca nu ma inec daca ma spal pe fata cu apa rece, asta nu tinea 30 de minute, pentru ca intr-un final o convingeam pe mama sa o faca putzin mai calda si ma spalam pe fata putzin cat sa nu ma inec :)). De cele mai multe ori intarziam asa ca tata trebuia sa se grabeasca sa ajung eu la gradi si el la servici. Cel mai mult imi placea cand ma punea tata pe un dulapior din holul gradinitei, care intotdeauna era decorat altfel dupa anotimpuri, dupa sarbatori, si imi schimba incaltamintea timp in care eu ma jucam cu niste pitici de plus :D Pentru ca intarziam de cele mai multe ori cu mai bine de jumate de ora eram singura in sala de mese savurandu-mi micul dejun si fiind o nesatula de pe atunci, intotdeauna primeam portie dubla. Era placut sa stau pe scaunele mici, foarte mici singura intr-o sala atat de mare, singura si doar zdranganitul farfuriilor din bucataria de alaturi se mai auzea... Si mai tin minte ca eram obsedata de calculator si aproape toata ziua stateam si ma jucam mario(joc pe care si acuma il mai am pe comp) Aveam un prosopel...un prosopel alb cu un iepuras desenat pe el ceva flori si... Singurul lucru pe care il puteam scrie si citi atunci era "INGRID" si neaparat cu majuscule, atunci mama mi-a scris pe prosopel cu ata rosie, mic intr-un coltz "INGRID" si pe langa asta am mai avut o caprioara mica argintie cusuta de coltul prosopului, asa stiam mereu care e al meu :) la sf zilei, il asteptam pe tata pe cand ceilalti copii dormeau, se intampla ca tata sa intarzie putzin cam mult si atunci eu ma panicam rau de tot si se intampla sa incep sa plang si sa-i trezesc pe ceilalti. Odata ajunsa acasa eram intrebata ce am mancat, si eu habar nu aveam ce nume avea chestia aia verde pe care am mancat-o deci nu intelegeam de ce ma intreaba...si daca nu dormeam la gradinita...dormeam acasa...
Am vrut sa-mi reimprospatez memoria...
And oh i miss those days....

Un comentariu:

prodi spunea...

atunci cand erai ink in perioada de invatzare a limbii romane si scoteai cele mai amuzante perle, erai complet adorabila :))... doamne, ce repede trece timpu' :*