luni, decembrie 29, 2008

38 de motive pentru care m-am indragotit de mare


Cateodata mi-e atat de dor de mare, si acuma cand suntem imbracati gros si cand ne ascundem corpul de frigul ce nu-si stapanese pofta, imi dau seama cat sunt de indragostita de mare. Poate pentru ca...

1. Pentru ca mare mi se pare o scena imensa de teatru, pe care se joaca cele mai frumoase momente.

2. Pentru ca e singurul loc unde suport multimea.

3. Pentru ca la mare miroase altfel, si la sfarsitul zilei, parul miroase a mare, a sarat.

4.Pentru ca de la mare incepe ecoul fericirii.

5. Pentru ca toti par veseli.

6. Pentru ca pot trece noptii fara sa simt nevoia sa dorm.

7. Pentru ca in basmele pe care le citeam cand eram mica, intalneam de multe ori "peste 9 mari si 9 tari" si visam sa-mi ridic un castel acolo...

8. Pentru ca acolo se gasesc iubiri, si tot acolo se pierd.

9. Pentru ca te asteapta in fiecare an in acelasi loc, si parca numai pe tine.

10. Pentru ca drumul pana acolo mi se pare minunat, chiar daca calatoresti cu un tren infect.

11. Pentru ca acolo m-am simtit cu 1000 de km deasupra fericirii.

12. Pentru ca niciodata nu mi se pare prea rece sau prea calda.

13. Pentru ca si ea e indragostita de mine.

14. Pentru ca cele mai frumoase si calde ploi sunt la mare.

15. Pentru ca la mare nu mai conteaza marimea fundului si nici circumferinta sanilor.

16. Pentru ca timpul se opreste la mare.

17. Pentru ca soarele te mangaie altfel.

18. Pentru ca al mare nu mai exista zilele saptamanii.

19. Pentru ca rasaritul iti apartine de fiecare data.

20. Pentru ca atunci cand eram mai mica, adunam o gramada mare de scoici.

21. Pentru ca mama atunci cand eram mica nu ma lasa sa duc nisip acasa intr-o sticla.

22. Pentru ca am pierdut multe in mare.

23. Pentru ca acolo m-am pierdut prima oara de parinti.

24. Pentru ca in frageda-mi copilarie eram de adreptul obsedata de maimutele plimbate pe plaja.

25. Pentru ca la mare, intr-o dimineata de iulie am fost managaiata pe umar.

26. Pentru ca mi-am construit o gramada de castele de nisip in care mi-am planuit sa locuiesc.

27. Pentru ca tot la mare mi s-au naruit castele.

28. Pentru ca la mare am invatat ca "lucrurile de care ti-e frica cel mai tare sunt defapt cele mai frumoase si la urma urmei singurele care merita orice risc", lucru care mi-a devenit mai apoi motto. 

29. Pentru ca timpul imi face pe plac.

30. Pentru ca apartineam nu doar de mare.

31. Pentru ca ador valurile care se lovesc de mine, dorind parca sa ma ia in brate. 

32. Pentru ca imi place cum mi se adancesc picioarele in nisip la fiecare val.

33. Pentru ca imi plac pescarusii.

34. Pentru ca, cateodata scoicile imi soptesc in ureche "Vino sa visam sub apa"(vama veche).

35. Pentru ca mi se pare ca marea pare taramul tuturor posibilitatilor.

36. Pentru ca mi-am propus sa caut in mare toate lucrurile pe care le-am pierdut.

37. Pentru ca mi-am propus ca odata, sa stau la pensiunea "Iubesc marea", cu cineva special.

38. Pentru ca marea mi-a daruit odata cu o piele putin rosie si arsa, cele mai frumoase momente. 

4 comentarii:

Anonim spunea...

foarte tare ba ingrid:D acuma vreau la mare:)).vezi ca ai un ”ca cand” acolo:)) keep doin da good shittt:))

Anonim spunea...

de la lua f. :P

Anonim spunea...

Sunt 38 de motive:p...count them!!!

Ingrid spunea...

se mai produc erori, imi cer scuze.