vineri, decembrie 19, 2008

About Nelutzu.

O mica recapitulare nu ar strica. Calculatorul meu acum cateva zile a facut (nu exagerez) "PUF" lasand in urma sunetului, un firicel de fum. Mi-am belit ochii la calculator crezand ca e o gluma proasta. Ecranul era "niegru", beculete nimic, doar un miros de plastic prajit flutura prin camera. Ma ridic... il scot din priza, il bag inapoi, si imi apropii degetul incet de butonul "power" si s-a auzit asa :"click"... Ma incrunt la el, mai apas odata, tot nimic, mai apas odata mai tare si tot asa de vreo 4 ori pana am crezut ca trec cu degetul prin el. "Minunatia" asta de calculator  nu se aprindea. Nici de'al dracu. Bun am lasat-o balta. Am apelat la planul B  care suna cam asa "Tell dad". Bon. Mi-am infipt picioarele in papucii de casa si i-am tarat pana jos, tinand cu dintii de optimismul meu fleoscait. Ajung in bucatarie.... "Tatiiiiii... a murit compu'" el: "si ce sa fac?". Moment in care m-am enervat de am crezut k imi pusca niste firicele in cap. Am urcat scarile tropaind de nervi si apoi m-am  asezat in fata calculatorului, pe covor si m-am uitat la el. Ma incruntam in speranta ca i se face frica si isi revine, ce e drept in camera inca mirosea a cauciuc prajit.... dar eu eram optimista. DA? Am sunat la urgente, l-am internat, iar dupa cateva ore am primit ingrozitoarea veste ca, compul meu, mike, nu se mai afla printre noi. M-am resemnat. Am tarit fara calculaator o saptamana. Credeam ca asa ceva nu se poate. Totusi avea tata compul lui, si am mai sta la ala. Dar asa, cu bun simt.  Acum!!! Mi-a venit noul calculator.E niegru, eu tot cred ca e fiul dracului. Al meu era alb si inocent. Asta... nici macar nu mormaie cum mormaia al meu, parca nici nu ar fi aprins, stau acuma de aproape 3 ore la el si inca nu s-a blocat, l-am rugat sa ma enerveze, feel free my friend, si nu vrea, ah si cd-player-ul funtioneaza suparator de bine. Ca sa scot sau sa bag un cd in comp trebuia sa apas de 2 ori cel putin pe "zah button" si daca nici asa nu mergea, dadeam restart. Era mai special. Si acuma daca apas pe Nelutzu mi-l scuipa una-doua.  Acuma e negru si e fiul dracului! parca nici nu ar fi. nu-l aud, e tacut. Am incercat sa ma apropii de el si nu vrea sa ne imprietenim. Nu stiu ce sa ma fac cu el. Pentru banii pe care i-am dat cred ca meritam si eu un mormait mai sanatos. I miss mike, but now i have Nelutzu. Pe Mike il aveam din clasa 1 , bineinteles in fiecare an il "upgradam". Medicul mi-a spus ca a facut un atac cerebral si ca i-a puscat o venisoara (Hai pe dracu! nici nu mi-as fi dat seama dupa fumul scos!!!). Trist... am donat cateva organe de ale lui, si urmeaza sa-i fac o slujba crestina. Era batran, dar ne-am iubit. 

Odihneasca-se in pace Mike. He was a great computer.  

Welcome Nelutu.

5 comentarii:

Anonim spunea...

mah ingrid nu teai schimbat de loc tot asa atasata de lucruri ai ramas

Ingrid spunea...

Da, ma atasez de lucruri, inca ma atasez de lucruri defapt. Nu ar fi mai usor daca te-ai si semna?:D si m-am schimbat.

Anonim spunea...

Mike e ala la care ii ziceam eu 'rasnita', right?

Anonim spunea...

Craciun Fericit si fie ca Nelutzu sa invie!!!

Anonim spunea...

bai...cum sa invie nelutu? :))