vineri, mai 09, 2008

Eseul de la romana : ce inseamna pentru mine iubirea?

E ca si cum din mi s-ar revarsa sclipici din ochi. Totul incepe cu curiozitatea mixata cu un strop de invidie. Atunci cuprinsa fiind de o disperare si macinata fiind pe dinauntru de curiozitate si dorinta de a oferi caldura, ajung sa inventez povesti de dragoste. Imi inchipui diverse scene in care sunt doar 2 actori, 2 perechi de buze, brate,2 inimi, parfumul meu si after-shave-ul tau. Sunt scene care devin vise si mai apoi aminitiri inexistente si ajung sa ma hranesc cu astea o perioada lunga pana dau cu capul sau pana imi seaca lacrimile din ochi.
Dragostea se petrece in timp si spatiu, asa cum din doua pietre lovite iese o scanteie, e doar o fractiune de secunda pe care nu o pot controla. Nu exista dragoste la prima vedere. E cea mai mare prostie; mie nu mi s-a intamplat niciodata, intradevar e un sentiment ciudat dar nu e iubire e doar atractie fizica. E ca un castel de nisip...se construieste in timp,greu, cu rabdare si multa grija.

Ce este pentru mine iubirea?
Buna tuturor! Sunt Ingrid, si sunt dependenta de iubire. Iubirea e un drog. Viciul care provoaca o moarte lenta si dureroasa.Si acum eu ce sa fac?! Sa-mi pun inima intr-o camasa de forta?Sau sa-mi injectez creierul cu morfina pentru a nu ma gandi la tine? Unii au vointa de a se lasa, eu nu am.
Iubirea? A inceput atunci cand prin vene mi-a curs parfumul tau, cand aerul a prins un alt miros, o alata culoare. Iubirea e acel..."ceva" care de fiecare data te face sa te intorci iar si iar la EL. E atunci cand saruti fara noima dar de fiecare data cand inchizi ochii, iti umezesti buzele, si le lipesti de cel pe care nu-l vezi, dar care e in fata ta si isi va inclina capul in directia opusa capului tau, gandul iti zboara la acela care a facut saruturile pline cu zahar, scortisoare si coji de mar. e atunci cand te simti in siguranta, protejata chiar daca nu te tii cu el de mana. E atunci cand nu vrei sa incetezi din a oferi iubire, cu toate ca poate cel de langa tine nu simte la fel. E atunci cand intr-o dimineata te trezesti langa el si afara e decembrie si tocmai s-a depus primul strat de zapada in care va puteti arunca fara sa va fie frig. Atunci cand depui efort pentru a te uita in ochi lui care te fac sa te simti mica si neajutorata doar pentru ca el sa vada ca il iubesti. Cel mai bine cred, ar fi sa-ti dau ochii mei pentru ca tu sa vezi de ce simt asa. Atunci cand singurul motiv pentru care ma pun in pat este pentru a incerca sa visz cu tine. Cand imi pot petrece toata noaptea la telefon ascultand respiratia de la capatul firului, pentru mine, iubirea cand o singura imbratisare ne face sa ne fie cald si mai pufos amandurora, cand devin o bolnava de dor si cand tip si delirez, cand ma pierd in extaz, nebunie, chin si gemete dureroase, sangerii, atunci cand o zi fara tine e ca o poza alb-negru sau ca o carte ruginita de acrimea vremii, cand pot sa inchid ochi si sa fiu sigura ca nu ai fi in stare sa-mi faci rau, cand in fata ochilor despartirea mi se pare un examen picat sau un anuntz funebru, o scena in care voi asista la propria mea moarte, cand tacerea ta gracila e muzica pentru urechile mele, cand rezuzam transparenta, cand ploaia e roua pentru mine, cand imi pun inima in joc si imi asum riscul gaderii in gol, cand reusesc sa iert,cand
eu pot sa-ti termin frazele,cand amandoi spunem in aceeasi secunda acelasi lucru, cand simt ca sunt ceea ce vreau sa fiu si ceea ce mi-e teama sa fiu, cand totul, dar absolut totul imi aduce aminte de tine...cand inima imi face boom boom boom, cand nu mi-e frica de moarte doar de gandul k nu voi mai fi cu tine...
O relatie presupune si o despartire, dar toti pasim cu speranta si naivitate copilareasca ca totul va fi perfect. Despartirea poate fi cauzata de neintelegeri sau de moarte. Finalul unei relati presupune un esec si o trauma emotionala. Pierderea increderii si a capacitatii de a oferi totul fara a cere nimic in schimb. Dupa pierderea ei, incercam sa ilocuim golul lasat de cel pe care l-am parasit sau cel care ne-a parasit cu lucruri materiale, lucruri nesemnificative, si asta vom afla doar dupa acel punct in care ne intoarcem amandoi spatele. Totusi cred ca iubirea e o cicatricie pe care nu o regretam si nici nu incercam sa o dam uitarii pentru ca fiecare iubire reprezinta o treapta in evolutia noastra sentimentala.

Pentru mine iubirea e aer,apa,soare si pamant, motivul pentru care ma trezesc dimineata si simt fluturi in stomac, emotia dinainte de a te saruta, sigurata, atractie sexuala, dorinta carnala... Si poate cea mai frumoasa clipa dinceea ce traiesc acum e momentul in care inchid ochii pentru a-mi apasa buzele de ale tale si sa ti le invelesc in caldura, delicatete si sa-ti descriu ce simt prin miscari si ritmul respiratiei.


4 comentarii:

ana spunea...

"fiecare iubire reprezinta o treapta in evolutia noastra sentimentala" as scoate sentimentala de acolo. si as lasa evolutia noastra. punct :)

[vorbind la modul ideal]

iubesti mult, si bine faci. dar sa iubesti cu grija, cu grija de tine.

Anonim spunea...

eu am zis la ora "evolutie spirituala", Ingrid, ceea ce e altceva... te pupa profa Cami

Roxana spunea...

Mă chinchi, e foarte frumos ce înseamnă pentru tine iubirea :)

Roxana spunea...

vrem post nou !!! :D