sâmbătă, mai 24, 2008

Una, Alta....Unele, Altii

Schhh... FAceti liniste, cineva doarme. Voua noaptea nu vi se face sete? Fara sa existe vreo regula, ma trezesc noaptea si de fiecare data mi-e sete. Am incercat sa renunt la bautul sucului inainte de culcare, si un timp a functionat... In ultima vreme smecheria nu mai dat roade. Si cum pot rabda orice, mai putzin sete, trebuie sa ma tarasc pana in bucatarie(care nu e deloc aproape) dupa o lunga discutie cu subconstientul meu..."Hai Ingrid, taraste-te pana jos"-"Nu, mai bine culca-te inapoi, senzatia de sete va trece indata ce atipesti"-"La cat ti-e de somn nu vei simti somnul spintecator,hai du-te". In cele din urma ma duc. Ma tarasc, ma mai impiedic... mai trec mana prin usa, mai un cap in usa... Dupa vin si ma pun in cuibul meu pe care il incalzesc singura si ma ghemuiesc asa cum faceam si cand eram mica si adorm fara sa imi pese de nimic(de cele mai multe ori). Ma gandesc... Intr-o noapte cand ma voi ridica din pat, voi cadea in gol asa cum m-as prabusi de pe un bloc inalt sau cum as cadea intr-o fantana, fantana fara fund. Sa cad pur si simplu si defapt sa nu existe un punct in care sa ma izbesc de ceva si sa mor. Sa cad in gol tot restul vietii. Nici nu stiu ce m-ar ingrozi mai tare... faptul ca nu ma voi opri niciodata din caderea in abis, sau ideea ca as putea sa mor in timp ce ma prabusesc intr-un nimic, sa fiu un cadavru rece, putred si eu sa tot cad, sa cad in van pentru totdeauna... Cred k as muri de nebunie. Si acuma imi rasuna in cap melodia: "This love... I think I'm gonna fall again... And ever when you held my hand...It didn't mean a thing, this love" poate si pentru ca asta ascult:))

In una din post-urile de pe blog am zis k nu vreau sa mor niciodata,daca nu am insel... Pai, acum sunt putin sceptica. M-am gandit mai bine la idea de a nu muri niciodata, si am ajuns la urmatoarele concluzii:
1. Sunt suficient de naiva(inca) sa cred in iubiri ce dureaza o viata. Si la urma urmei cati nu s-au bucurat de asa ceva? Chiar cred in asta si sunt hotarata sa suport glumele voastre. Azi mai poti intalni rarut acest fenomen... dar cred ca daca viata noastra nu ar lua niciodata sfarsit s-ar evapora si "iubirea" aia la care toti viseaza si totusi se sperie cand dau nas in nas cu ea. Cred ca o iubire vesnica isi atinge defapt punctul culminant atunci cand te ia moartea pe sus, si poate la urma umrei asa e tot farmecul iubirii...moartea. Deci ideea e ca o iubire nu poate tine mai mult de 100 de ani!
2. As lucra o viata intreaga pentru ceva, si asa ajung sa am tot ce imi doresc, ca urmare viata mea ar deveni o plictiseala. Cred ca imi place mai mult sa lupt pentru ceva stiind ca am un termen limita la care trebuie sa ma raportez...moartea. Daca as trai pentru totdeauna as ajunge sa nu imi gasesc rostul. Moartea e samburele ce salasluieste in fiecare dintre noi si creste tot mai mare si mai mare.
3. (in sfarsit) As inebuni sa stiu ca voi fi pentru totdeauna aici. Ca fuga asta in van, fuga dupa un mare nimic nu se va sfarsi niciodata. Si poate nici nu as sti sa apreciez viata la adevarata ei valoare.
Deci... prefer sa iubesc si apoi sa ating punctul culminant...
Si poate moartea e singura cale de a aprecia pe cineva la adevarata valoare, de a intelege adevaratul sens al cuvantului "dor", de a reliza ce inseamna cineva si ce infuenta a avut asupra noastra, poate cand trebuie sa tii piept mortii atunci iubesti cel mai mult. Poate totul e facut sa se termine intr-o clipa si sa nu apuci sa zici nici un cuvintel.
Poate maine cand vei dori sa oferi iubire nu vei mai avea cui. Dar vei aprecia faptul ca iubirea a avut un gust de sange sarat si de fier crud pana in ultima clipa. Ca cineva a murit iubindu-te.
Asta e momentul in care recunosc ca am exagerat cu post-ul asta. Mi se pare total exagerat tot ce am mentionat mai sus... Dar eu asa cred...si din nou, asta e momentul in care va trec o mie de ganduri prin cap si eu va spun...OPRITI-VA!
Asa ca sa inchei intr-un mod util, Va sugerez urmatoarele melodii blegite:
-Jamali-butterfly
-Craig Amstrong-this love
-Kelly Sweet-we are one
-Natasha Bedingfield-soulmate
-Three days grace - let it die

7 comentarii:

Alexa spunea...

Vreau sa fiu elfa:)

Roxana spunea...

am o intrebare.

Ingrid spunea...

ce intrebare ?;;)

Anonim spunea...

tu esti mult prea indragostita, de scrii numa despre iubire?:-?

Anonim spunea...

(mi-o fost lene sa ma loghez :D)

Ingrid spunea...

si anonim cine esti tu? :))

Roxana spunea...

daca am zis ca am o intrebare, tu ai zis ce intrebare si dupaia o aparut intrebarea, iti trebea iq mai mare ca numaru la papuc sa-ti dai seama cine-i anonimu? :))

:-L :) :))