vineri, mai 02, 2008

I don't wanna go...

Kilometrii isi spun cuvantul. Daca as spune k ma tem de zborul cu avionul as minti cu nerusinare.

Eu am o problema. Defapt am mai multe... Cand e sa plec undeva, in calatorii, orice as face, oricat de bine m-as simti dupa doua zile ma apuca asa un dor de tot ce inseamna casa. Mi-e dor de ai mei, de TINE, de bunici, de Dingo, de Pomul rosu din fata geamului meu, de broscute, de soarele care bate asa foarte tacticos in camera dimineata, de dezordinea mea ordonata, de papucei de casa si multe altele care acuma imi scapa. Si am zis doaua zile in cazul cel mai bun, pentru ca se intampla sa ma apuce din momentul in care urc in tren, masina, sau ma rog cu orice alt carutz:)) Ceva ma tine acum, mai mult ca niciodata legata de casa...
Ce e defapt o plecare? O plecare e si atunci cand cineva isi ia talpasita din viata ta, o plecare e si atunci cand mergi sa-ti iei castraveti, rosii, si brocoli de la piata, o plecare e si atunci cand mergi la servici. Sunt multe forme de plecari dar toate presupun dor :) Partea urata a lucrurilor e ca pe mine defapt ma apuca plansul:-j dar asta e alta poveste. ma trezesc maine la 4 jumate k sunt mai cu vreme si trebuie sa mai fac una alta:P appoi iau jegosul tren care ma va duce pana la budapesta apoi.... 2 metrouri si un autobus dupa care voi urca pentru o ora jumate cred in avion unde sper sa nu mor pentru ca vreau sa cred k ma asteapta cineva acasa... Poate o sa ma macine ideea ca se indragosteste de ceva hotzopoanca sau ca o sa apare o hotzopoanca care sa-l ademeneasca in pacat :)) dar nu se va intampla :) hope so... oricum nu voi putea sa nu ma gandesc... Si acolo nu o sa am cui sa ma plang, aici am si are destula rabdare sa ma asulte si suficienti nervi sa ma certe iar si iar, k doara doara intra ceva in capshorul asta, acolo va trebui sa am descurc singura si cam scartzai la capitolul asta, aici ma mai impingi de la spate... si o sa-mi dau silinta sa tin cont de fusul orar si sa te trezesc dimineata la 11 si apoi de luni la 6 .45... si stiu de acuma ca o sa vreau sa te smotocesc si sa vb cu tine toata ziua... si o sa trebuiasca sa-mi pun pofta in cui... Stiu ca o sa ne sms si toate ele dar e altceva cand vb cu cineva pe mess si iti raspunde instantaneu si fara sa gandesca si sa compuna. Nu prea vreau sa plec...
Mi-e frica ca o sa mor de dorul de tot ce inseamna casa. Si o sa ma inebuneasca gandul ca nu ma voi simti in siguranta si protejata. Vreau sa treaca cat mai repede si cand vin inapoi...sa pot sa te smotocesc si sa te tin mult mult in brate...

Niciun comentariu: