miercuri, aprilie 30, 2008

Fara haine

Ti-ai inchipuit vreodata ca stam amandoi goi unul in fata celuilalt? Eu da. Si sa ne privim in ochi, doar in ochi? Stii cum se nasc copii? Sunt goi si dechisi spre lume? Asa sa stam si noi. Sa incepem prin a ne da jos secretele. Ori ce ai de zis, spune-mi acum, azi in clipa asta si in secunda care urmeaza sa treaca, acum, inainde de a clipi inainte de a expira. Daca ai spune-le acum. Gandeste-te ca eu sunt luna, tu esti pamantul si esti singur, defapt suntem singuri, luna, adica eu, sunt un preot si tu pamant, credincios ce vii sa mi te spovedesti. Si cum suntem singuri nu ai ce sa-mi ascunzi. Secretul tau il voi sti doar eu si secretul tau va fi secretul meu. Eu ma voi dezbraca de secrete. SI ne vom accepta asa cu greseli si cu impliniri. Esti universul pentru luna si luna e universul pentru tine. Apoi... eu zic sa ne dam jos orgoliul.Tu ce zici? Stii se spune ca orgoliul este doar o alta varianta a egoismului. Intre noi 2 nu e loc de orgoliu. Am ocupat tot spatiu ce ne desparte pe tine si pe mine, pe pamant si pe luna, cu altceva mai dulce acrishor. Stii cum sunt bomboanele de lamaie? asa suntem si noi. :D Cum ar fi tequila fara sare si lamaie? Cum ar fi pomul fara radacina? Cum ar fi ploaia fara nori? Cum as fi eu fara caldura? Moarta. Arunca-ti orgoliul pentru ca suntem doar noi 2... Eu il tin intr-o cutiutza mica mica, inghiesuit acolo sa nu scape, pentru ca nu am nevoie de el cand sunt cu tine. Ah si s- facut atat de cald... eu zic totusi sa aruncam si trecutul. Ce conteaza ce am fost sau ce ai fost tu acum 10 luni?! Conteaza ce esti cand esti cu mine si ce am devenit eu cu tine. Poate odata, o sa stam la aceasi masa peste multi ani si ne vom putea spune fata in fata ce am invatzat unul de la altul. Poate, doar poate am lasat o dara de parfum in tine, o mica zgarietura, o pata mica, si poate candva un crater imens, de care te vei impiedica atunci cand eu voi ramane doar un fisier in calculatorul tau;;) Sunt sigura ca daca drumul acesta ar avea un sfarsit la capatul ei amandoi am invatza ceva unul de la altul;;) si daca nu, macar ramanem cu viata noastra perfecta pe care nu am apucat sa o avem, pe care eu mi-am inchipuit-o de atatea ori si ti-am povestit-o si tie. Si viata pe care am visat-o nu odata... Si stii ca am vb despre tot felu de maruntisuri. maruntisurile alea le-as pune intr-un castronel si l-as pune undeva bien, ascuns, si l-as parfuma cu parfumul tau, sa-mi dea senzatia k esti acolo intotdeauna. Si poate imi voi arunca si televizorul, pentru ca ceva mi-ar aminti de tine tot timpul. poate as trece pe muzica populara, male sau cel mai bine muzica clasica, ca din aceste categorii, nu avem melodii preferate. Eu zic sa dam (nu jos) pe fata toate sentimentele pentru a ramane complet goi. Stii sentimentele nu ti le poti controla, stiu ca incerci si incerci, si cred k ar trebui sa apreciez macar efortul, dar de ce sa ne ascundem dupa deget cand "ochii spun una si gura spune total altceva?". Stii bine ca si tie dupa o saptamana iti e macar pe jumate dor de mine pe cat imi e mie de tine, ca macar pentru o fractiune de secunda iti apar in minte atunci cand te plictisesti la ore, nu mai mult, o fractiune de secunda, ca ti se face drag de commenturile de pe hi5 de la profil, ca duamne sunt atat de amuzante si acuma daca ma uit mor de ras, ca nu iti place sa dormi singur, ca ti-ar placea sa stau cu tine cand esti bolnavior chiar daca sunt foarte pisaloaga si tu morocanos si irascinbil, ca ti-ar placea sa ma privesti dimineata in timp ce dorm, ca ti-ar placea sa te acopar sau sa ma acoperi cand ne descoperim in timpul noptii, ca ti-ar placea sa iti petreci fiecare duminica din viata ta cu mine, ca ziua ta ar fi mai urata fara un bip la 6.45 si fara un mesaj in timpul orelor, fara tampeniile pe care le fac, fara mine... Stii ca am ajuns undeva unde nimeni nu a mai ajuns si tu la fel, ca nu sunt o floare pe care poti sa o smulgi cu usurinta cand ai chef, ca orice ai face vei pastra listuta aia cu "ce imi place sa imi faci" pe care ti-am scris-o intr-o marti la ora de bio;;). Si stii foarte bine ca fara mine nu ai fi ceea ce esti acuma. Si ncii eu nu as fi fara tine;)) Asa ca nu e nevoie sa-mi spui nimic, pentru ca stiu, stiu astea si multe altele.
Si acum ca suntem goi, fara secrete, orgolii, trecut si cu sentimentele pe fata, trebuie sa intelegem ca iubirea presupune a accepta pe cineva asa cum e el cu trecut secrete, orgolii si defecte. Si stii daca ne-am intalni peste ani de zile, si am povestei ce am invatat unul de la celalalt primul lucru care mi-ar veni in minte ar fi:" corect e complet si nu complect"...

Niciun comentariu: