marți, aprilie 29, 2008

Amintire fara termen de garantie

Era vara anului 2006 cand s-a intamplat...
Am avut cred, norocul de a nu fi hartuita la gradinita de baieteii prehormonizati, sunt fericita ca am scapat de ridicatul fustitelor si de tentativele de "sarut" din acea perioada, altfel cred k as fi fost profund marcata. Acea perioada in care credeam k copii sunt adusi de miraculoasa barza, a trecut fara tulburari ale linistii mele psihice si emotionale, spre deosebire de alte fete care au fost pupate in gradinita de baietei ciudati sau care mai grav au fost pipaite... cah!
In vara lui 2006 aveam deja 14 ani si nu stiu din ce cauza, s-ar putea sa fi fost din cauza exploziei hormonale, dar aveam sete nebuna de "primul sarut". Disperarea a dus la situatii extreme... oricum in zilele astea chiara daca nu recunosc, o gramada de fete incearca primul sarut cu... incheietura maini. Si da, recunosc asta am facut si eu; intr-o zi, cand am venit de la scoala unde am aflat cu stupoooooooooaaaaaaaaaaaaaare k mai mult de jumatate din clasa a facut acest pas am zis "Domne' asa nu se mai poate", initial as fi vrut sa sarut si eu doar pentru ca toate celelalte au trecut deja prin asta, si imi era o jena teribila de a recunoaste ca eu... nu am avut parte de primul sarut.Si ca sa va fac sa intelegeti totusi cat eram eu de disperata, trebuie sa va spun ca am ajuns sa dau si search pe google doar pentru a afla...tehnici(dacase pot numi asa) si pe parcurs cum tot citeam si tot citeam ma mai izbeam si de poze bizare care nu afceau altceva decat sa ma ingrozeasca, si pe langa asta mi-am si inebunit prietenele cu o groaza de intrebari. Si cand aveau loc in clasa conferinte de genul acesta eu incercam sa nu ma implic si sa stau departe de cercul cu pricina pentru ca in cazul in care as fi fost intrebata de ceva anume eu as fi raspuns: "pai...eu nu stiu sa sarut, decat incheietura mainii"..sa fim seriosi, tinea de reputatia mea din genrala sa tac si sa las o dara de mister ;;) Intre timp m-am linistit... pana cand a venit vara si ...
Era majoratul lu' anki... si printre invitati s-a numarat si varul ei. Eram pe strand, la casuta si urma sa mergem in Soho. Inainte de a pleca de la casuta, am mai schimbat eu cu acest var cateva priviri mai cu scatei, dar nimic mai mult. Odata ajunsi acolo, am inceput sa dansam (ca totomul normal). Intr-un final corpurile noastre saltarete s-au apropiat si... s-au apropiat mult... si simteam fluturasi in stomac:D Stiam k acuma nu mai scap si nu stiam ce sa fac sa ma intristez sau sa ma bucur(oricum era prea tarziu sa mai judec). Stiam ca se va intampla, dar nu staim cand... si se facuse ora 2... si eu tot asteptam :-w si... asteptam... apoi... asteptam:-w si tot nimic! M-am uitat la prodi... cu o privire care zicea "Asta ce face? Nu se prinde?" Fiind o pritena buan cel mai bun lucru la care s-a gandit ea a fost sa scape de subtilitati, ca doar suntem mari si nu ne mai prostim:-j si a aparut langa noi cu 2 gume de mestecat in palma puse una langa alta, si erau 2!!!! Nici nu stiam ce sa fac: sa rad pentru ca era funny, sau sa intru in pamant de rusine pentru ca era si penibil in acelasi timp. Trecand peste toate astea nu mi-a mai pasat pentru ca oricum era tarziu si eram sigura ca nu avea ce sa se intample in seara aia: ori eu eram prea natafleata ori el prea blegutz. Apoi am zis :"mah eu nu ma las, e bun, si eu vreau sa-l sarut" si ma intorc la anki si ii zic din priviri"asta ce tot face?", moment i n care Anki l-a tras la o parte si "nu stiu" ei ce-au vorbit, dar cert e ca am fost intoarsa brusc si m-am trezit sarutandu-ma cu el! :O:O Simteam cum imi iau zborul, cum fluturii turba la mine in stomac, cum inima a luat-o razna si pulsul mi-a crescut considerabil si apoi ... m-am trezit cu un blitz in ochi. Da... cineva a fost atat de ... "pe faza" incat sa ne faca o poza(multumim Hansi:*:*) Poza, pe care si aucm o am in comp, si o sa o am intotdeauna...e o amintire fara termen de garantie:D Apoi catevasaptamani la rand, daca inchideam ochii, puteam sa simt ce am simtit in seara aia, puteam sa simt mirosul aftershave-ului pe care el l-a folosit, puteam sa simt respiratia lui la mine pe obraz... si Ghiciti ce?! Si azi sarut aceleasi buze pe care le-am sarutat pentru prima oara acum 2 ani.,, si nu-mi pare rau. Aceleasi buze de care nu m-as dezlipi niciodata, As putea sa-mi petrec asa toata ziua lipita de tine, asa cum si tie iti place cand am buzele reci, la fel imi palce si mie cand ale tale sunt fierbinti. Si mor dupa clipa in care amandoi inchidem ochi... Si tanjesc dupa curiozitatea :"Oare cine deschide primul ochii?", si imi place cand imi ti capul in mana cand ma saruti... si trebuie sa recunosc ca imi place la fel de mult si atunci cand ne prostim si te tragi...
Si daca as sti ca ar fi sa pleci, te-as trage de mana pentru inca o imbratisare, inca un sarut si ti-as sopti la ureche... sa mai ramai pentru inca, si inca si inca un sarut....

3 comentarii:

prodi spunea...

hai k am fost tare cu faza cu gumele :)) tre sa recunoshti... pai m-am gandit la binele vostru, decat gust de vodka, mai bine de menta :-> :*

Ingrid spunea...

:))=))

Roxana spunea...

Impressive ;;)