duminică, aprilie 20, 2008

Un alt viciu... Un alt drog... Lenor


"In fiecare noapte te scot din inima mea, si in fiecare dimineata te gasesc acolo la loc"

Chiar daca nu mi-e frig, folosesc asta ca pe un pretext pentru a ma cuibari la tine in brate. Dar cam vine vara si nu stiu ce ma voi face. Sambata si duminica zboara pe langa mine foarte repede. Si azi am stat de la 3 jumate pana la 9 impreuna;asta inseamna5 ore jumate.Iti vine sa crezi. Si mi se parea ca am stat doar 3 ore.
Presupun ca nu ai voie sa abuzezi de fericire. Totul se plateste si e scump. Cand esti indragostit cu adevarat, cand simti durere si placere in acelasi timp, cand te ia cu ameteala dar tot mai poti sa umbli drept, acele de la ceas se invart mai repede, si apoi cand nu simt caldura si mirosul de Lenor(acum am ce mirosi cateva zile) trece atat de greu... Si-o fi batand joc de mine de noi toti timpul. E asa urat totusi ca ziua de luni incepe in laboratorul de fizica unde parca retraiesc revelionul, ca m-am gasit eu demult sa ma asez exact unde bate dimineata soarele si de unde pot vedea perfect podul, dar nu asta e nasol. Nasol e ca nu ma simt prea bine, nasol e ca stau asa o spatamana si apoi in week-end, ajung la vorbele multora dar mai ales ale oanei B., cum ca singurul si cel mai important lucru e sa fi fericit si sa simti ce e iubirea. :) Am cam dat-o pe latura romantica:-j dar asa e. Asta am simtit si azi dupa 5 ore de plimbareala, acuma ma simt asa plouata, pentru ca maine e luni si scoala, diru, profa de fizica si inca cativa reusesc sa imi spele creierul si sa ma conecteze lapriza unde functionez ca un robotel, sau ca un prajitor de paine, apoi in alea 10 minute de pauza, imi beau cafeluta si incerc sa imi iau zborul(nu sarind de la etaj fiti far grija), sa imi creez singura sentimentul pe care il simt atunci cand sunt cu tine. :) Dar nu pot singura. Si asa o tin o saptamana. Mi-e greu sa ma concentrez, si sa nu ma simt singurica, ma mai droghez cu cola dar neah....:-j
Presupun ca ar trebui sa fiu fericita daca reusesc sa fac ceva bine la scoala, daca reusesc sa nu iau note mici la fizica si daca iau plusuri la chimie, daca sunt laudata. Dar fericirea acea trece foarte repede. Nu tine mai mult de cateva clipiri si un zambet, hai o ora-doua; dar doar atat. Si apoi, revin si incerc sa-mi creez starea din week-end-uri, si ma intreb , hotarata sa rad, regatita sa plang "Ce ma face defapt fericita?", o cifra scrisa in catalog care nu valoreaza nimic, sau ceea ce sunt cand sunt cu tine? Poate nu e bine ce se intampla... Dar nu as vrea sa se termine, macar asa am pentru ce trai, pentru week-end-urile pentrecute impreuna, pentru clipa in care ma saruti in statia de taxi, pentru ceaiul din Time, care nu ar avea acelasi gust fara tine, pentru plimbarile pe mal, duminica cand e mai aglomerat :)), . Nu am de gand sa dau drumul unui "ceva" ce "multi cauta si putzini gasesc(S.) sau a ceva ce "nu toti au"(s.). Si nu e vina mea k am gasit asta la 16 ani; 15 chiar. A aparut, si as fi proasta sa resping ceea ce stiu ca nu voi mai gasi. Si acum ma duc sa ma culc, ca tu te-ai culcat de la 11 si eu am stat sa scriu. DAr nu inainte de a ma droga cu putzin Lenor din bluza ta :>

3 comentarii:

Alexa spunea...

FAc expereimente:D

Alexa spunea...

o noua proba:D

satinutz spunea...

ii cel sweet blog pe care l-am citit vreodata. La cat mai multe weekenduri!!!! :*