marți, aprilie 22, 2008

Dimineata din viitor

Deocamdata diminetile mele sunt foarte banale. Urate de adreptul. Pe mine ma trezeste telefonul pe care il aman de vreo 3 ori, apoi dau un bip sa trezesc leul. Apoi imi bag piciorusele in papucii se casa si cobor pe scari, ma mai impiedic de vreo 3 ori:-j (prodi m-a intrebat in week-end cand a venit pe la mine : "Tu poti sa urci pe scari cu orice papuci?" :)) ) apoi ajung in baie unde imi loveste retina fata mea de zombi. incerc sa nu ma privesc cat timp ma spal pe dinti dupa ma spal pe fata ca pisica, nu ma incanta apa rece de dimineata, cu atat mai putzin daca ea trebuie sa imi atinga fata...cah apoi imi fac ritualul ed recapatare a fetei mele sa zicem"normale", ma imbrac si plec. MAi sec de atat nu se poate. Nu cred k exista seara si dimineata in care sa nu ma gandesc cum as vrea sa ma culc si sa ma trezesc. Importanta e dimineata. Si dimineata la care e visez zilnic arata cam asa: Vreau sa nu inchid ochii singura si nu vreau sa fiu imbratisata doar de plapuma rece pe care trebuie sa o incalzesc cu trupusorul meu rece. As vrea sa ma trezesc in asternuturi albe. Oricat de "la moda" ar fi sa ai asternuturi colorate, pe mine nu ma mai farmeca deloc. Si as vrea sa fie un geam descis pe unde sa bata soarele. Sa bata peste pat, peste noi 2. Sa fiu doar in camasa ta si sa stai cu mana peste mine, sa fie racoare, sa te trezesti tu inaintea mea si sa ma privesti in timp ce dorm, sa imi mangai mana si sa imi saruti umarul gol, vreau sa mi se faca pielea de gaina si sa ma trezesti cu un sarut, sa fiu ciufulita si sa-ti placa, apoi sa stam putzin asa, asa imbratisati si sa taci...schhh sa nu zici nimic si sa ne privim doar. Apoi vreau sa mergem in bucatarie si in racoarea din casa sa nu imi fie frig, vreau sa fi ca un calorifer chiar daca si tie ti-e frigutz ;)) apoi sa pregatim micul dejun impreuna. SA pregatim micul dejun privindu-ne si dorindu-ne cu disperare sa ne sarutam. Si mi-am imaginat de sute de ori cum treci pe la spatele meu sa pui ceva inapoi in frigider si sa ma pupi pe umar sau sa ma imbratisezi pe la spate si sa espiri la mine pe gat in timp ce eu ma concentrez sa termin de pregatit micul dejun. Apoi m-am gandit ca ar fi frumos sa luam micul dejun pe terasa mare si sa-ti sorbi din ceai in timp ce ma admiri pe mine sorbindu-mi din cafea. SI avand in vedere ca ar fi devreme am putea sa stam la tv amandoi sa gasim un film interesant sau nu doar ca un pretext de a ne tine in brate si de a ma droga cu miroul tau si tu sa te bucuri de pielea mea catifelata. Si m-am gandit ca ar fi atat de frumos sa ma mangai cu o petala de lalea alba :D Sa stam acolo toata ziua... Si sa facem asa fel incat toata ziua sa fie dimineata. As prefera sa fie dimineata asa. Nu asa cruda si oaraba cum e acuma. Poate diminetile astea identice si morocanoase sunt doar un preludiu pentru ceea e ma asteapta. :D Sunt sigura ca la un momentdat ma voi trezi asa si dimineata nu va mai fi un chin ci o placere care nu as vrea sa se termine, as vrea ca seara sa ma culc doar pentru a ma trezi dimineata cu tine.

4 comentarii:

prodi spunea...

waaa, incepe sa ma incante ideea de a fi indragostit... eeeeeeeeeeeeeeu is nasha voastra, sa nu uitati ;;)... si ai devenit profunda, copila mea :*

Ingrid spunea...

nu sunt profunda. asta nu e nimica pe langa cat de profunda pot fi:P dar oricum nu ai cum sa fi nasha daca nu ai garson:P so hurry! chopchop
;;)

Anonim spunea...

the perfect morning. cred ca la toti ne surade ideea:)

roswitha spunea...

c dimineata de vis 8->...i see that someone is in love:-"...