joi, aprilie 10, 2008

let's all make sacrifices...

Azi am adormit. M-am trezit la 7 si 20, cand tata intra cu spuma pe fata(se barbierea) si imi zice :" Ingrid trezeste-te ca e si 20" moment in care am sarit ca disperata din pat si nu stiam de unde sa ma adun. Cateodata timpul imi joaca feste. Credeam k e imposibil sa fiu gata de scoala in 15 minute dar, ca sa vezi miracles happen! Aseara m-am pus sa invat la info ca cica aveam test. MA rog era defapt o toceala a algoritmilor care oricum nu prea ajuta. Am incercat cu greu sa invatz pana nu a intrat profa de ormna ape mine sa-mi zica sa scriu eseul pentru festivalul lecturii. Am zis ca il scriu dupa ce termin de invatzat la info. Toate bune si frumoase pana nu imi spune ca eseul trebuie sa fie de 4 pagini. AM zis nu-l scriu nu am cand, si nici macar nu aveam inspiratie. Intr-un final am zis mama dracu' ma pun sa scriu. Si am scris o pagina cu usurinta apoi inspiratia s-a evaporat apoi dupa o scurta conversatie cu S. m-a traznit inspiratia.;;) Si am scris si incet constiinta mea s-a linistit si nu am mai auzit cum imi striga in cap "INGRID, INVATA LA INFO!!!!!!!" ce bine ;;) si am scris si am scris pana dormeam pe mine. s-a facut 12 jumate si veioza e pe birou inca era aprinsa si nu doar eu eram chinuita l-am chinuit si pe S. care murea de somn avand in vedere ca...era tarziu :-j :P >:) si intr-un final am terminat si am zis k i-l trimit la profa intru pe mail.yahoo si il trimit dupa constat cu stupoare k nu l-am trimis la profa ci la o alta cami:-? frumos... Api l-am mai trimis odata. dar la naiba!!! nu se trimitea am incercat de 3 ori... a 4-a oara am reusit si am zis ca nu mai rezist si m-am pus in pat... m-am demachiat cu becul stins, m-am facut cu crema in intuneric. si am adormit in 2 timp si 3 miscari. SI am dormit... am dormit putzin cam mult. In fine in cele din urma ajunsa la scoala cu o fata de cearsaf. Prima ora am avut sport..nicio grija apoi, am avut romana unde am dormit pe mine si disperam dupa o cafea. Si spre fericirea mea am scapat si de minunatul test de la info.
Deci pentru a face ceva minunat trebuie sa suporti nesomnul, graba de dimineata, si somul din timpul orelor. Si acum mor de somn si nu as vrea sa mai beau o cafea de frica ca dau in SF sau boala vacii cofeneizate:))

3 comentarii:

ar16zpy spunea...

no pune-l acilea pi blog sa citim si noi minunea de la festivalu de lectura.

prodi spunea...

auu la a mea :))... ce ii cu festivalu ala de lectura, mama draga? :p

Ingrid spunea...

mba e de 4 pagini. Si nu e prea geniala:)) cel putzin mie mi se pare un kktzel de eseu:))