marți, aprilie 08, 2008

Zeita "vreau aia, ...vreau aialalta ....si cealalta..." :D

Se zice ca sunt pretentioasa. "Nu imi place asa, vreau asa, vreau din aialalta, vreau de acolo, vreau din cealalta, nu asa, prefer asa...". Intr-o seara mi-a dat S. paste de la ceva ..."horoscop" sa zicem, defapt era "un ceva" care evidentia defectele unui taur in cele mai macabre si sarcastice metode posibile. Orice calitate(defectele pe care le consider calitati) erau ironizate intr-un hal fara de hal. Dar cum sunt un om cu mult simt al umorului am ras. Apoi mai citesc putzin si inca putzin si ma trezesc cu ceva de genul : "Este zeita"vreau aia, vreau aialalta...si cealalta ". LA inceput mi se parea o exagerare apoi, am realizat cat de des spun intr-o zi "VREAU". cred k de cel putzin 100 de ori si asta fara exagerare. Si nu imi vine sa cdred cat de egoista pot sa fiu fara sa vreau, si cat de des zic "eu" intr-o singura zi.
Dimineata la semafor exista un domn, care are ambele picioare amputate si vinde ziare o gramada. De multe ori am pune tata sa cobor si sa cumpar ceva si la inceput mi se parea atat de jenant. Imi venmea sa intr-un in pamant de rusine. Dar dupa mi se parea atat de firesc. Sta intr-un scaun cu rotile si vine de dimineata de pe la 7 si pleaca dupa ce vin eu de la scoala acolo isi petrece toata ziua. Toata ziua trec pe lanag el oameni care umbla, copii care fug, rad si zambesc, si singurul lucru pe care poate sa-l faca este sa se uite la ei cu ochii aceia albastii, un albastru atat de...apos, cred k sunt cei mai tristi ochi pe are i-am vazut de cand ma stiu, si sa forteze un zambet care doare. Sunt sigura ca ar vrea sa se plimbe ca noi toti, noi care nu apreciem ce ne este dat decat atunci cand ni se ia. Se mai intampal sa nu iau dimineata. dar daca oprim cu masina in dreptul lui...ii zambesc, ca atata pot face eu, si de obicei imi zambeste un zambet atat de fortzat... cand zambeste parca deschide o poarta ruginita de trecerea vremii. CAnd vin de la scoala, e tot acolo. si mai cumpar un ziar, si nu oricum... Cu 2-3 lei cateodata si cand da sa scoata bani, sa-mi dea rest...ii zambesc din nou si spun "nu e nevoie" si imi multumeste.
Merh ami departe ajung in Piata Avram Iancu. Acolo este un Economat. Pentru nestiutori si pentru cei care sunt naivi si cu capul in nori, un economat este un "magazin" de alimente unde acum, vin batrani, oameni in varsta, si primesc mancare foarte ieftina. Si nu primesc bunatati si delicatese :-j primesc lapte, faina, oua, ulei etc. Si eu care sunt destul de mofturoasa mai comentez de manacarea pe acre o face mama... Si ma simt atat de egoista atunci cand in fiecare sambata ma duc si imi iau haine si ma mai si bosumflu cand mama refuza sa-mi dea bani pentru niste pantofi pe care i-as purta poate doar o data si apoi i-as pune la conservare... Eu care fac atatea mofturi la haine si la culori si cate si mai cate... Alti nu au nici pe jumate cat am eu. Si nu imi convine. Vreau ca si cel care vinde ziare la intersectia din apropiere sa isi petreaca sarbatorile asa cum mi le petrec eu, sa manance bunatatile de care multumesc lui Dumnezeu am parte, sau poate sa faca in fiecare seara cate un dush cald, sa poate sa se uite la un meci de fotbal asa cum fac toti barbatii, sa isi petreaca batranetea asa cum trebuie, fericit, nu pe strazi cu ziare in mana si mai mult decat atat sa poate sa mearga...
De azi incepand voi trage cate o liniutza pentru fiecare "vreau" si pentru fiecare "eu"(spus in mod egoist).
Voi incerca sa-mi controlez egoismul

Un comentariu:

Anonim spunea...

trist:(... dar am o obiectie....daca tu spui ca esti atat de egoista....de individualista....atunci :-?...ea cum e(stii la cine ma refer...sper...la campioana:)) )??? shi ink ceva :D promit solemn k am sa te controlez pentru fiecare liniutza :> :)) :*>:D<