marți, aprilie 15, 2008

Ploaia, teoria suedezilor, si inca ceva


Imi place ploaia. Sunt una din putzine persoane care nu se sfiesc sa iasa in ploiae si nu fac "caaaahhh" cand privesc pe geam si vad griul dulce si ploaia ce isi loveste picaturile cu salbaticie de asfaltul. Cel mai mult imi place cand e noapte. In fata casei am un bec ( defapt e un stalp cu un felinar). Cand ploaua noaptea, pot vedea picaturile cum se prabusesc ca nebunele pe asfalt si acum cand florile din pomi isi pierd petalele, ploaia le spala frumuselca mai apoi sa fie maturate de vand sau de animalele de oameni. Imi mai place sa dorm cand ploua pentru ca nu prea stiu din ce motiv(casa e izolata termic si toate cele), aud ploaia prin pereti. Si e atat de linistitor... Daca am noroc si ploua toata noaptea, dimineata ma simt asa pufoasa si caldutza pe dinauntru, dimineata imi place sa imi lipesc nasul de geam si sa se faca urma de la respiratia mea
ravasita de somn. Cea mai buna bautura pe ploaie este ceaiul.Punct. Eu nu pot sa beau cola, cafea sau orice altceva cand ploua. Nu pot... Punct. Si daca nu sunteti un admirator al ploii sigur nu ati observat cum in balti se intercaleaza sunte de cerculete cercuri care sunt mai perfecte decat cele pe care le facem cu compasul la mate(cah) si ce drgutz se intercaleaza una in cealalta si defapt formeaza un tablou neutru cu linii si sentimente.
Asa... Divina alarma "Sunbeamz" suna intr-o veselie la ora 8.35. ma ridic, afara ploua(perfect) Ah... si ceea ce e foarteeeeeeeeee important e ca imi place ploaia doar daca sunt pregatita psihic pentru a ma bucura de ploaie. Azi nu eram prea pregatita. M-am tarat pe scari pana in baie unde mi-am facut ritualul, apoi urma etapa "What to wear?" noa bon pe peste asta am sarit si am aruncat ceva pe mine. Etapa "make-up" am parcurs-o asa sa nu fiu zombi si l-am sunat pe tata care a zis sa fiu in 5 minute la coltz. Ajung la Hotel Parc unde trebuia sa-i asteptam impreuna cu profa de engleza pe suedezi iesind din hotel. Dupa ce am stat 30 de minute in ploaie s-au gandit sa apara. Aveam umbrela dar daca as folosi-o unde ar mai fi farmecul ploii?
I-am dus sa vada CNMN. Si pentru ca era ATAT de devreme mi-am luat cafeaua :D si m-am intalnit cu cativa colegi care mi-au zis de ce am scapat: de iesit la tabala la mate ^:)^ si de ascultat la fizica :D ^:)^ . Le-am facut turul scolii, dupa care una mica si neagra vine si incepe sa-mi puna intrebari. Si pana la un mom dat intrebarile erau normale. M-au intrebat daca avem sala de sport, daca afcem sport, daca avem dusuri(am zis k avem... ca doar aveam 2 :)) ) apoi le-am explicat ca desi facem sport, dusurile nu le folosim pentru ca nu depunem un asemea efort in cat sa ne treaca toate apele. Cand am auzit urmatoarea intrebare, mi-a venit sa ma bag in pamant :"So..you don't like to take showers?" si eu nu am stiut ce sa raspund... si m-am cam ba;bait si le-am spus k nopi, romanai facem dush.TOTI facem dush... :| Trageti concluzii :)
Apoi i-am mai dus si la ciky, unde lucrurile s-au desfasurat fara nici o problema. Dupaaaa am mai facut diverse lucruri pe care nu am chef sa le pov acuma :)) Esential e ca nu se stiu descurca. Singurul avantaj de a fi roman e ca oriunde ne-am duce, sti sa te descurci! Asa s-a facut ca am stat cu suedezii pana pe la 7 :) Ah da si maine mergem cu ei in munti ;;)weeee\:D/
Revelatia zilei consta in urmatorul lucru: Sa te simti singur e un sentiment, care pe mine ma copleseste rar dar profund, si nu consta in a nu avea pe cineva langa tine, ci tocmai in a avea o mare de lume in jurul tau dar sa nu fie acea faptura care sa te faca sa te simti bine. Azi dupa ce am ajuns acasa, am stat putzin si eram obosita. Apoi m-am pus la comp si m-am simtit singura. Si nu eram singura:-?? vorbeam cu lumea pe mess si ai mei erau jos, deci nu e vorba de o singuratate fizica. Singuratatea se manifesta pe plan psihic. Si imi lipsea ceva azi. Si imi cam lipseste si acum. Si urmeaza sa ma pun in pat unde e putzin cam rece si va trebui sa-mi incalzesc locshorul singura. asa cum fac de 16 ani peste o saptamana, incoace. Sper ca nu pentru mult timp... :)

3 comentarii:

prodi spunea...

me here >:D< you are never alone :*

purple toughts spunea...

da stiu cum e cu singuratatea asta interioara(din pacate) :|...dar stiu eu de ce te simtzi tu singura :P...nu ai fost la scolala si nu ne-ai vazut de cam mult timp(bine....de o zi:-j) pe noi(fetele) si ti-e dor de noi ;;):P...si noua ne e dor de tine,sa stii :D:>.:*:*>:D<

ar16zpy spunea...

ai zis ca nu poti, dar pur si simplu nu poti sa bei cafea pe ploaie! iata ca ai putut...tz tz :)