duminică, mai 18, 2008

Unde esti vacanta draga?


Sfarsitul de semestru e un test. Daca il treci toate bune si frumoase, daca nu atunci te-ai inscris ofical la olimpiada nationala din toamna. Dar nu e doar atat. Perioada aceasta e un chin. Intai... se anuntza avalansa de teze, teste,mariri si diverse proiecte aiurite, care presupun adunarea mai multor indivizi torturati de gandul ca nu le iese media, la un coleg relaxat unde inepe macelul creierelor geniale(lucru care ma asteapta si pe mine cat de curand) apoi daca ne gandim bine stres+groaza+tortura psihica=nopti albe. Exagerez. Nu e chiar asa de rau. Perioada asta e ca un paracetamol care iti ramane in gat, incepi si bei apa in prostie ca sa se duca parcetamolul domne'...si tot nimic.
Dupa ce incepem si alergam toti de colo colo fara un rost(ca la urma urmei stresul asta e pentru un nimic) incep sa sune telefonele. Convorbirile de cele mai multe ori nu depasesc pragul "scoala". Ne tot miram noi de ce naiba se incalzeste digi-ul asa... Stresul se transmite, sau poate e epuizat telefonul de aceleasi conversatii duse la infinit, o fi o tensiune daunatoare telefonului... O sa ne gandim serios sa analizam cauzele. Unii sunt mai puternici, altii... mai slabuti. Unii simt o harca in gat pe care incerc sa o dea afara dar nu pot pentru ca harcii ii place acolo al caldurica.Harca verde si afurisita. Unii incep sa nu mai doarma si sa inlocuiasca apa cu cafa. Speram sa nu ajungem la alcol la anu. Pe unii(TOTI!) ii paste corigenta la cate o materie. Ba la info ba la fizica. La info nu am nici o nota... hmmm oare de ce? poate pentru ca din cele 3 teste sau doua nici nu mai tin bine minte nu le-am primit pe nici una din ele. Deci scurt si la obiect totul e ambigu. Cine stie cati ii vom fi clienti doamne profesoare? Am cam obosit. Acuma ca ma gandesc mai bine cred totusi ca tensiunea pe care o emanam e daunatoare. Adica, oare care e motivul pentru care ar putea sa-ti puste placa de intins parul in fata? Trecem cu vederea ca oana are remington. eu tot cred k stresul asta e de vina. S-a gandit oana sa-si intinda parul si cum ea e un pachet mic de stres in momentul in care a interactionat cu placa...s-a produs acel ...PUFFF!Oricum ne bucuram ca oana nu a patit nimic;;) Daca vremea ar tine cu noi, ar ploua, asa nu ai prea avea ce face si atunci te-ai pune sa inveti. Dar nooooooooo... de ce sa tina vremea cu noi?Afara e soare din clipa in care imi deschid ochi pana pe la 8 seara. Si incerc, chiar incerc sa ma pun la birou si sa ma concentrez. doara ca lumina de afara imi plezneste retina, si imi face cu ochiul. DAr sa nu credeti ca ma las ademenita. Nu, sunt fata silitoare si stau in fata geamului(unde imi e si biroul dealtfel) si incerc sa bag la cutiuta diagonalele principale, diagonalele secundare, ceva fisiere, matrici si alte aiureli. Deci vinovant pentru oerformantele noastre inexistente la scoala este vremea. Noi incercam dar nimic. Sunt si eu intr-o perioada de stres la fel ca toti cei care nu vor sa ajunga maturatori de strada. e o perioada pe care am intalnit-o si la sfarsitul semestrului trecut. Pur si simplu am senzatia ca toti profesorii au ceva personal cu mine. Am facut greseala de a incerca sa zambesc(profei de fizica), dar stai linistitiiiiiiiiiii... m-am lecuit: cand am vazut ca dupa ce am zambit frumos umil am fost scoasa la tabala am zis ca profilor incerc sa nu le mai zambesc in veci!
Sunt convinsa ca nu toti sunteti stresati, de ce ati fi?! unii sunt mai genii alti sunt niste genii mai mici. Asa ca ce as putea sa va urez?:-? spor la promovare! Ah da... si cand va intindeti parul...incercati sa va mentineti calmul si sa nu va dezlantuiti nici furia si nici stresul.


4 comentarii:

Anonim spunea...

nah...ma bucur ca am fost muza ta:)),si ...DA... remington este un kkt:|

Roxana spunea...

la caaaaaare oana io puscat placa? :))
ah si stai linistita ingrid. toti suntem cu nervii la pamant. unii chiar foarte tare. (cheitele imi vorbesc din ce in ce mai des..). o sa promovezi. o sa fie bine.
...(maine am marirea la chimie)...dar totul o sa fie biiine. foarte foarte biiine....(cheitele iti transmit salutari).

Anonim spunea...

Ma n-am apucat sa citesc tot . Da un lucru nu ati realizat voi inca :) Nu va trebuie scoala ca sa nu ajungeti maturatori de strada . Va trebuie scoala ca sa ajungeti oameni care vor sta la birou 8 ore pe zi cu nasu in mult iubitele voastre matrici pe un salariu de 500 de euro . Pentru ceva mai bun trebuie sa fii mega bun la scoala (nu cum facem noi) sau sa iti mearga putin mintea :) Eu ma bazez pe ultima parte :P Si la fel ar trebui si voi . Da, sunteti in Moise Nicoara da asta nu inseamna ca tre sa invatati toate cacaturile posibile, ci ca doar sunteti cei mai destepti din Arad . Si cand o sa va dati seama de asta o sa va dati seama ca in cele din urma scoala e degeaba :)

Anonim spunea...

daca te rog frumos, da-mi si mie add pe sear_me_peal_sun pentru ca doresc sa te rog ceva :P