marți, iunie 24, 2008

Glazura de caldura


Nu am scris de un secol.

Azi am vazut un comment la post-ul anterior. Era de la Lua. In care dupa cum puteti vedea si voi scrie ca apreciaza blogul meu dar ca scriu cam rarutz. Asta asa e. Astfel, m-am simtit si am zis ca poate mai am cititori care isi pierd vremea citind aiureli, bazaconii si alte cele, asa ca nu ar trebui sa-i las fara ocupatie in zilele toride ce ne asteapta.

La rubrica noutati:
1. Sauna for free!
Dupa ce s-a instalat minunata caldura si pe straduta mea, camera mea a inceput sa cloceasca, incetul cu incetul,dar simtitor. La inceputul lunii am simtit pentru prima oara aceasta schimbare. Sa zicem ca atunci caldura nu era insuportabila dar parca era o nabuseala si imi venea greu sa respir sau sa fac orice alta miscare. Dupa ce acum 2 nopti/dimineti stateam la ora 6 in pat, afara fiind deja lumina si ziceam in gandul meu:"Ingrid, ce ai, de ce nu dormi?" am hotara de comun acord cu constiinta mea ca cel mai bine ar fi sa ma mut. As fi preferat sa ma mut undeva la mare sa simt briza marii si stropii sarati sa-mi paleasca obrazul, dar cum stau la circa 1000 de km de mare, am fost nevoita sa ma mut... in sufragerie. Acolo nu e cald niciodata. E tot timpul racoare. Dorm cu geamul deschis, cu roletul tras si nu am nici o treaba. Saleaua nu e prea minunata dar nu ma plang. Drept inainte de cum intrii pe hol. Mi-am parasit camera pentru o perioada, pana se mai domoleste vremea... :)

2. No more Cambridge stress!
Pai da... A trecut si asta. Nu pot sa zic ca a fost incredibil e greu, dar sa zicem ca conditiile nu au fost cele mai bune(au actionat diversi factori). Daca nu ar fi colegii mei as zice ca am fost beata in ziua speaking-ului. Norisorul "Ghinion" m-a insotit cu drag si in ziua de 16.06.2008 si am fost prima de pe lista. Perfeeeeeeeeect. Sa zicem ca nu nu eram prea stresata. Eram destul de linistita si poate putzin high de la cafea(?!) :)) poate am fost putzin prea linistita pentru ca... am spus cooker in loc de cook... o sa tin minte toata viata mea diferenta dintre ele. Acum incep sa ma linistesc dupa 2 saptamani, dar nu voi inceta sa ma gandesc la FCE pana in 1 august, cand apar rezultatele...
Cel putin am incetat sa cred ca il pic... :)

3. M-am apucat de gatit!
Da, pe cat de imposibil pare pe atat e de adevarat! Va poate confirma chiar Prodi, pe care am intrebat-o azi daca nu stie cum se face mai exact o maioneza, evident nu a stiut sa-mi dea ea detali dar asta nu pentru ca nu stie ci pentru ca azi apele ei erau tulbure si o cam simteam pe ea trepidand. Am asistat odata la cum se fac dovlecei. Si mama invartea cutitul ca un samurai deci am ajuns la concluzia: "Gatitul e o arta" si chiar e. Dupa 2 sedinte de asistare am zis ca incerc si eu;;). Si da, azi am "gatit" pentru a 2-a oara. Am facut dovlecei si o salata de vinete. Maine as incerca ceva prajitura dar mi-e putzin teama ca dau foc la ceva:-S. Oricum timp este, vointa sa fie...

Nu imi ramane altceva de facut deci decat sa aspir la ploi de vara si la acea "mutare" intr-un spatiu marin mentionata mai sus.
Sugestii:
1. Beti multa apa - apa sa fie nici prea rece, nici prea calda. Incercati sa amestecati in apa disperarea, nervii si durerile. Beti calmi din paharul cristalin lasand pe fundul paharului toate ingridientele mentionate anterior.
2. Imbracati-va lejer - ceva alb de panza si parul de preferinta prins. Nu va impopotonati si nu fiti "fashon"/"feshan" ca pe zilele astea toride nime' nu se uita. evitati gentile aurii k pe caldua asta nu dau bine deloc si de la o vreme sunt in mare kich. Deci culori pastelate si materiale usoare, poate asa va va lua vantul pe sus ;;)
3. Dormiti cat mai mult, dar nu va schimbati bioritmul asa cum am facut eu pentru ca nu e prea sanatos. Dormiti si hraniti-va cu vise ;;) sau cosmaruri?:))

Zile cat mai racoroase ;;)

4 comentarii:

Anonim spunea...

1. Deja ii stupida treaba. Am ajuns sa fac dus mai des decat mananc. De exemplu azi am facut 4 dusuri si am mancat odata. Urat.

2. Eu ti-am zis sa nu te mai stresezi atata da nu ma asculti nici daca te leg de picior si te bat cu o ranga. Tipic Ingrid :)

3. Puteai sa ma intrebi pe mine reteta de la maioneza da evident voi aveti gandirea aia ca deh, de unde sa stie un baiat sa faca de mancare ?! Si apoi tot noi nu suntem de vina ca nu va ajutam in bucatarie cand voi nici nu ne credeti in stare :P

Si dupa o zi in care am stat mai mult de 7 ore afara pe o caldura de iti pusca ficatu' nu se putea sa nu ma prinda si o ploaie. I love the fucking weather ...

Peace & Love !

Anonim spunea...

hey, ma simt mandra ca sunt mentionata in ultima aparitie intre ale scrisului. Love it, e chiar de ultima ora, avand in vedere caldura. Chestia cu gatitu...maybe ar trebui sa-mi dai si mie niste retete si sa-mi zici ce ai incercat, sa vad daca am talent in acest domeniu, desi nu ma am prea bine cu oalele si tigaile. In rest, la mai bine si la mai racoare! (Lua M)

Roxana spunea...

Ma bucur ca ai reluat scrisu'. Da, lumea chiar te apreciaza, da' trebuia sa'ti spuna lua asta ca sa crezi, nu o fost destul ca ti-am zis eu :))

Si da, unii sa hranesc cu cosmaruri. Eu de exemplu. Da' nu de placere. Acuma tot caut pe remedii sa nu mai visez nimic.

Cosmaruri 'fata', cosmaruri! Mi-am adus aminte de ziua in care ne-am cunoscut, in drum spre straja. Nu era cine stie ce, da' in mare ce mai tin minte e replica 'fata, vreau cafa, ma-ntelegi?!' si expresia ta disperata. Mi-ai facut inca de atunci o impresie buna. :))

Terminat. :*

Ingrid spunea...

iui roxi poxi:*:*:* well since straja i love you and i hope you love me too;;) >:D<