miercuri, iulie 02, 2008

My first leapsha :-D

Prima mea leapsha:D Am primit si eu de la prodi mom care iar se scalda in ape tulburi, o leapsha. Si se presupune ca trebuie sa scriu despre un loc de 5 stele din Romania. In genereal romania nu se afla in topul preferintelor mele dar anyway:-j Deci timp de o zi mi-am tot stors creierii candidu-am care ar fi locul de 5 stele din Romania pentru care as opta. Mi-am fortat putin mintea amintindu-mi de excursiile facute la viata mea si nu mi-au venit pea multe locati de 5 stele in minte. Dar in cele din urma cred k Arieseniul este un loc de 5 stele mai ales in perioada iernii. E acolo o partie foarte mare, adik suficient de mare. Si e o cabana mare. Am stat acolo mai mult decat am stat pe partie. Tot timpul stateam la geamul inghetat si il mai stergeam putzin. Pana si respiratia mea ingheta pe geam. Tot timpul cand stateam acolo beam vin fiert. Atunci am vazut pentru prima oara vin alb fiert. Era placut, pentru ca spre deosebire de alti imi place iarna indiferent ca ninge mult sau nu. Acolo era zapada cat vedeam cu ochii. Imi placea sa satu infofolita acolo la geam cu cana in mana privind sus pe partie. Cabana era chiar pe partie, la capatul ei defapt. Cred k e un loc in care intradevar merita sa mergi, in special iarna. Cred k e si mai frumos daca stii sa schiezi, eu una nu stiu deci poate am ratat cea mai buna distractie., dar mie tot mi-a placut. E linistitor... :)

DAR...

Un loc de 5 stele nu presupune neaparat conditii exceptionale, piscina, chelneri amabili, pat moale si baie uriasa. Un loc de 5 stele presupune aminitiri placute. Un loc care sa-ti aduca zambetul pe buze, sa-ti aduca aminte de persoane dragi, de experientele deosebite, de nebunii si multe altele. Maine plec. Plec la mare. Intr-un tren inferct(probabil) dar nu ma plang, au fost ele si mai rele. deci cred k va fi distractie;;) Adica sunt sigura :D si poate dupa ce vin acasa, un loc de 5 stele ar putea fi si Costinestiul;;)

Leapsha este pasata Roxanei a.k.a. Koala(lumpureste). SA te vad roxi :> :*:*

3 comentarii:

Vlad S. spunea...

O sa mergi cu vagoane noi si pana in unele locuri cu Intercity clasa I deci sincer nu prea te poti plange :) Ti-am mai zis, nu conteaza locu cat conteaza compania si starea de spirit. May the fun be with us on this trip !

Anonim spunea...

mai baga pe blogul tau si articole mai noi.....un cititor fidel......George Dianu alu Maria aia din Vale......super tare ideea blogului tau

Ingrid spunea...

nu stiu exact cine esti dar ma rog e ok ms mult