marți, iulie 01, 2008

Ce naiba domne'?!

Ceva nu e bine. Ceva nu e bine deloc. Cu alte cuvinte ceva pute. Cineva isi bate joc de (ne)somnul meu. M-am mutat in sufragerie de o saptamana. Dorm muuult mai bine. Dar azi nu stiu ce fenomen si ce aliniere a planetelor s-a manifestat dar eu nu am inchis un ochi.
Azi dimineata m-am culcat pe la 3 jumate, mai un dus, mai putina lalaiala in fata televizorului si alte cele marunteli nesemnificative. Asadar pe la ora 4 eram intinsa cu becul stins si asteptam... asteptam sa ma fure somnul. Si am asteptat mult si bine. Dupa prima jumate de ora inca asteptam:-w. Ce dracu?! Am simtit ca ceva nu e in regula, asa k am inceput sa ma pozitionez in cele mai fantastice pozitii dar in zadar. Am incercat cu doua perne sub cap...NIMIC! Am incercat cu o singura perna sub cap...NIMIC! Apoi cu o perna sub cap si una in brate...NIMIC! asta pare a destul de buna dar nu m-a tinut mult... Am schimbat pernele...NIMIC! Deci nu mi se inchideau ochii. S-a facut in cele din urma 5 jumate. Am zis..."Hai merg pana in bucatarie si beau un pahar cu apa." DRACU! M-am intors in pat de 2 ori ami energica si eram gata sa dansez jazz si conga. Nu am dormit deloc. Bun... s-a facut ora 7 si am zis nu mai are rost sa pierd vremea in pat. M-a cuprins o foame, ce parca imi lovea osul. M-am indreptat spre bucatarie unde mi-am facut un "sandfish" mare si bogat. Acum stau si vegetez. Sunt in niste pantaloni in care ar mai incapea 3 persoane, un maieu alb. si am parul strans intr-o coada. Ma tot frec la ochi, fara a-mi fi somn. Tocmai am vazut pe Utv clipul celor de la Morandi - Beijo(Uh-la-la) si am constat ca acuma nu mi se pare prea grozav clipu... Cand a aparut pe micile ecrane eram deadreptul inebunita. Cred ca toti stiau macar refrenul melodiei, si nu exista terasa,club sau masina in care a nu rasune : Ooh, ve uma e beijo uh la/ Ve uma e beijo uh la/ Ve uma e beijo uh la la/ Da. Si azi nu multi isi ami aduc aminte de ea. Hitul trece refrenul ramane :)). Am schimbat. Acum am uit la stiri sa ma mai ingrozesc putin. Defapt cred ca nu ma mai mira nimic. S-au facut de toate. Ma intreb cand vor da faliment cei de la stiri:)) BAsescu vorbeste cam prost engleza... "FAmous table"=)) . DAr vai caravana "dansez pentru tine" in ardeal. Ma gandeam sa dau o proba. NU stiu pentru ce dansez dar sigur voi gasi o scuza buna. :)) Pai da...
Iar mi-e foame. Ah si azi merg cu Oana la shopping pentru ca plecam la mareeeeeeeeeeeeeeeeee\:D/. Can't wait:D Ar acm trebui sa ma spal pe cap pe la 8 pentru ca incepe sa nu arate prea bine. Dar as putea sa-l mai las putin nespalat. Poate cresc niste animalute :)) .
Have a nice day. Ah da, si mancati shaorma acuma la tinerete pentru ca la batranete o sa aveti pensia de 200 RON.(din pacate) :)

4 comentarii:

Roxana spunea...

Stai linistita, e doar prima noapte asa. Crede-ma, iti zic din experienta :))

Unknown spunea...

Acuma sa vedem ce ai gresit tu ...

1. Asteptai momentu in care o sa adormi. Nu o sa adormi asa pentru ca tot faci ceva :P

2. Te-ai dus sa bei apa :) Eu daca beaua apa noapte (exceptand noptile dupa o betie crunta) nu mai dorm.

Si acum sa vedem ce am gresit eu de iti scriu pe blog la ora 9:11 :-?

1. Vara-mea e proasta
2. Vara-mea are un telefon
3. Vara-mea se scoala zilnic la ora 8
4. Mai tre sa mentionez ca ii distrusa ?

Mai suna odata asa ii bag telefonu ala unde no reusit nime :|

Unknown spunea...

Ma scuzati da am gresit contu de google :"> A meu e commu de sus :P

Ingrid spunea...

ma gandeam oare cine e adi:)) pai am putea face o varianta 5, care ar sun cam asa : 5.Toate cele mentionate mai sus :))