luni, august 11, 2008

I'm getting addicted...

Incep sa-mi verific horoscopul zilnic pe cateva site-uri (vreo 5-6 asa :)) ). Cred ca o fac in speranta ca poate... si zic POATE o sa-mi prezica "astrele" ceva bun si plauzibil. Stiu ca e o prostie sa-ti citesti horoscopul dar eu o fac si cateodata ma distrez copios:-j. Deci e tarziu si stau in fata compului cu o cana mareeeeeeeee de ceai de iasomie (probleme cu somnul:-j) si ma invart pe site-uri unde imi citesc horoscopul pentru minunata zii de maine.... so sa vedem cum suna una dintre ele:

Taur, 12 august 2008

Dimineata sunteti irascibil, din cauza intarzierilor. Iesirile nervoase va pot pune intr-o situatie delicata, atat la serviciu, cat si in familie.

Va recomandam sa va pastrati calmul si sa terminati ce ati inceput.

Evitati o cearta cu partenerul de viata, pentru ca ar putea sa lase urme adanci!


....WOW! NOW THAT'S A SURPRISE! not...
Dmineata sunt irascibila, nimic nou :-?? mai departe... hmmm sunt irascibila din cauza intarzierilor.... AHA! Maine ma intalnesc cu Oanele deci inseamna ca vor intarzia si voi fi cu nervi colorati. In primul rand, eu nu am iesiri nervoase(deci mi se aduce o jignire), doar caderi nervoase(nu e acelasi lucru cu IESIRILE nervoase), asa ca nu inteleg urmatoarea propozitie. Si in plus tot timpul "iesirile" mele "nervoase"(a se observa ghilimelele) duc la situatii delicate nu doar la servici sau in familie, ci peste TOT :D. Dar nu ma agit! Sorb din ceai si citesc mai departe... Astrele imi spun deasemenea sa-mi pastrez calmul si sa termin ce am inceput. Astrele tot timpul imi spun sa-mi pastrez calmul... asa si fac (don't know for how long :-j) si logic ca termin ce am inceput. Tot timpul imi mananc mancarea din farfurie si tot timpul ma usuc pe par, sau imi spal parul de shapon, nu las lucrurile pe jumatate ele isi intorc spatele nu eu:)) deci sa stea astrele linistite ca aici nu am probleme. Trag aer in piept si merg mai departe.... Evitati o cearta cu partenerul de viata, pentru ca ar putea sa lase urme adanci. Ei ca sa vezi.... tot timpul lasa urme adanci... si nu ar fi prima :). Dar le evit, le evit. No problem :)

In concluzie, ne pastram calmul, nu ne pierdem capul, evitam iesirile nervoase, si deasemenea certurile. Ah si nu in ultimul rand speram la un horoscop mai... optimist. Abia astept sa ma trezesc maine sa-mi indeplinesc horoscopul ... :))

2 comentarii:

WTF spunea...

foarte tare articolu tau despre horoscop.....oricum tot ce zice horoscopu poate fi uneori fals sau uneori adevarat si asta spune faptu' ca horoscopu' poate gresi si el....

Roxana spunea...

mie mi-o ajuns cu horoscopu :)) o data m-am pus si eu sa-mi citesc horoscopu si mi se spunea ca o sa traga lumea la mine ca si tantarii la lampa. deci urma sa mor si sa ma transform intr-o lampa.