miercuri, august 06, 2008

Au nimerit-o!

Plictiseala, boala infectioasa, transmisibila prin aer, mai ceva ca dragul cascat a pus stapanire pe mine de cam... 5 zile. Nimic nou, am zis. Si am inceput sa-mi gasesc diverse ocupati de exemplu ieri am controbait printre pozele vechi. Alea alb negru care se faceau acum 15-20 de ani; am reusit sa uit de plictiseala pentru circa o ora dupa care... din nou :-w , azi am zis k nu e prea cald asa ca m-am dus frumos, cu o plasuta in mana in fundul gradinii unde zace un alun careare cam varsta mea si face niste alune delicioase, cel putin asa stiam pana azi... m-am pus frumusel si le-am adunat pe celecazute pe jos mai apoi le-am curatat de invelitoare aia verde, dupa m-am jucat cu testoasele si azi nu a fost prea amuzant, probabil sunt la menopauza, cu masculul m-am jucat putintel asa dar am vazut ca a obosit din cauza ca saracul are doar 3 pricioare (loooong story) ca sa intelegeti ca problema mea e chiar grava nu cred ca trebuie sa va spun mai mult decat ca azi am sapat.PUNCT. Nu ma intelegeti gresit, nu am sapat mult, doar la florile din curte, apoi am scos buruieni, cu alte cuvinte am gradinarit. Tata spune ca sunt bolnava si ca e grav... :))

Acuma la ora 1 iar si-a facut aparitia draga mea prietena : plictiseala. Nu am putut sa o ignor din motive de politete, asa ca mi-am gasit o ocupatie: HOROSCOPUL. Si despre asta vreau sa va scriu. Am vaslit pe mai mutle site-uri si am gasit diverse horoscoape pt ziua de maine 7.august.

Varianta : Not true!

"Taur : 07 augus 2008

Ofertele de distractii se tin lant astazi. Atat prietenii cat si familia se arata interesati sa petreceti timpul impreuna. Buna-dispozitie va fi starea care va marca ziua de azi. "

Pai sa vedem. Avand in vedere faptul ca de cateva zile distractiile nu se prea tin lant, ceva ma face sacred ca nici maine nu se vor tine, chiar daca m-as bucura sa apara cel putin una. Nu prea vad ce oferte ar putea aparea avand in vedere ca tin legatura cu doar 2 colege care se balacesc all day long in "baltuta". Moving on... Ma orbeste dorinta prietenilor de as petrece timpul cu mine. Ii vad cum se zbat ca sa isi petreaca macar 2 minute cu mine. Pheuuu... nici nu au loc in agenda. MA invadeaza cu telefoane si cu mesaje vocale. <--- Being ironic :P Or fi interesati si poate hiba e la mine :)) Azi am incercat sa "fortez" nush cate prietene sa iasa macar la un suc umil cu mine. As fi afcut orice doar sa ies din casa. Am sunat-o pe Oanna care SURPRIZA era cu Oana(the other one) la Shofronea a.k.a. baltutza.:P Ok... Am sunat-o pe timi sa ne intalnim dar crezi ca raspundea la telefon? Imi raspundea o tanara care zicea :"Ati accesat casuta vocala". I-am spus vreo 2. :)) Apoi dupa o tentativa esuata de somn i-am trimis mesaj la Roxi care mi-a raspus ca e la Ghioroc. So... asta inseamna ca sunt singura si plictisita in arad? Am trecut peste. Sincer nu vad cum ar putea fi buna dispozitie ceea ce va marca ziua de azi cacideja nu ma simt bine-dispusa. De cateva zile bune nu sunt prea bine dispusa. Ma intreb oare ce minune se va intampla maine de voi fi nespus de bine-dispusa. Poate va aparea un pitic in fata usi care imi va spune ca imi indeplineste 3 dorinte. Deci mi-as dori ca ziua de maine sa fie asa, dar ma cam indoiesc sunt sanse de 98% sa nu fie asa, sa fie taman pe dos, but we'll see.

Varianta: Au nimerit-o!

" Taur 07 augus 2008

Doriti mult sa faceti o schimbare sau sa incepeti ceva nou.

Traversati o perioada dificila, cu multe probleme de rezolvat. Nu stati prea bine cu banii, dar va sfatuim sa nu va faceti griji.

Evitati speculatiile financiare!"

Asta e horoscopul pesimist dar foarte adevarat. Chiar im doresc mult sa fac o schimbare. O schimbare inspre bine. Vreau:
1. Sa imi estompez gelozia. Nici nu-mi dau seama cateodata ca am eruptii de gelozie, cateodata chiar fara motiv si rost.
2. Sa imi temperez caracterul. Ma enervez usor, poate din nimicui care mie mi se par important, si ma dau cu fundul de pamant ca un copil mic. Su pur si simplu izbucnesc in plans, lucru care duce la nopti prost dormite si deprimari.
3. Sa nu mai fiu o pisaloga. Fara sa imi dau seama s fara nici o intentie stau mult pe capul celor din jur, nu stiu exact de ce o fac, dar pur si simplu mi se pare ca atata timp cat imi fac simtita prezenta (a.k.a cat sunt pisaloaga) nu risc sa ii pierd.
4. Sa gandesc mai mult inainte sa spun ceva. Am tendinta sa arunc vorbe fara sa le macin inainte, lucru care a devenit insuportabil pentru cei din jur.
Ar mai fi multe de zis dar astea sunt cele esentiale.
Si as vrea sa incep si ceva nou.

Nu stiu daca as numi-o chiar o perioada dificila, poate o perioada tulbure sau o perioada proasta. O perioada proasta cu multe probleme de rezolvat. DA, asta e. DAr am mai avut din astea, nu chiar atat de proaste dar am trecut cu bine si peste alea si voi trece si peste asta. Amuzanti cei care scriu horoscopurile astea pe net. Ca sa vezi nu stau bine cu bani ma falfai de ici colo cu 15 RON in portofel si ei imi spun sa nu imi fac griji... Pobabil ca "nu va faceti griji" e defapt "stati linistiti, apelati la parinti"... da, da, doar ca eu nu am obraz sa le cer 100 -50 RON alor mei. pur si simplu nu am obraz. Sunt sigura ca nu m-ar refuza, dar nu pot, mi-e asa nici nu stiu cum. Daca imi dau bine daca nu, iaca ma descurc asa cum am facut-o alta data. Si "speculatii financiare"... habar u am la ce se refera. :-??
Cel din urma pare horoscopul cel mai realist si plauzibil pt ziua de azi. Mi-as dori sa se implineasca primul horoscop, dar sunt mai mult decat fericita si cu al doilea, fiind cel mai de Doamne Ajuta.
Asadar aceste fiind zise, ma duc sa imi trantesc capul pe perna si sa inchid ochii sperand la o zii bunicica. Bonne nuit!

Un comentariu:

Anonim spunea...

O nimeriră băştanii de la horoscop :))