vineri, august 15, 2008

Scotocind in carul cu fan

Intr-una din zile Roxanelu mi-a trrimis un horoscop, asta dupa ce am dezbatut probleme "importante" din domeniul astologiei. Am dat de un horoscop care mi-a piscat orgoliul. Am citit amuzata primele descrieri, dupa care mi-a cam pierit zambetul. Oare de ce? Dupa am ras o vreme cu Roxana, pentru ca pare si chiar e foarte amuzant, dar mult prea adevarat. Imi simteam orgoliul inca iritat, asa ca dupa cateva zile in care mi-am pus niste intrebari legate de personalitatea si caracterul meu, m-am hotarat sa fac anumite cercetari....M-am tot gandit care ar fi cea mai potrivita persoana la care as ptea apela. In cele din urma am gasit-o. Tata. Cine mai potrivit decat el?! L-am intrebat intai daca si-ar fi dorit sa fiu altfel. Raspunsul a fost un mare NU. M-am tot invartit in jurul cozii si in cele din urma i-am citit cate ceva de pe site-ul de mai sus. cum citeam ceva urma o intrebare de-a mea si un raspuns.

Eu: "Crezi ca emit judecati si sentinte la masa? "
El : "Ai tendinta sa critici si sa cataloghezi oamenii inainte de ai cunoaste, chiar daca nu stii nimica despre ei le pui o eticheta si apoi cu greu iti poti schimba parerea despre persoana respectiva, oricare ar fi ea."

Auch....

Eu: "Ti se pare ca sunt ca un judecator care da sentinte de moarte" nu tin minte exact raspunsl dar stiu ca mi-a zis asa:
El: "Ii critici, ii judeci, ii condamni si ii achiti"

Cam aspru pt sufletelul meu

Eu: Pas (nu ami stiu intrebarea pe care i-am adresat-o)
El: "Ai anumite calitati negative greu de tolerat pt unii din jurul tau. Intr-o contradictie de opinii esti foarte vehementa in a-ti demonstra dreptatea, foarte greu accepti parerea celorlalti, ba mai mult nici macar nu ai rabdare sa asculti parerea celuilalt atata esti de vehementa. "

Auuuuuuuu....

Eu: "Crezi ca "ma doare gura de la atata urlat?"
El: "In momentul in care esti incoltita de acuzatii esti in stare sa-ti strigi dreptatea pana iti pierzi vocea. Esti incredibil de greu accesibila unor adevaruri si nu accepti anumite idei cu usurinte."

Incepe sa doara....

Eu: "Sunt emotiva?"
El(razand) : "Esti foarte emotiva dar plangi foarte rar. Chiar daca plangi stie doar veioza de pe noptiera"

:)

Eu: " Nu odata am auzit ca sunt imatura... ti se pare ca sunt?"
El: "A fel si fel de momente. Sunt situatii in care nu te credeam suficient de matura, dar am fost surprins. Dar de multe ori ai apucaturi de copil imatur si ar fi cazul sa te controlezi."

Morfina? Anybody? :))

Eu: "De zgarcita nu cred ca se pune problema..."
El: "NU, nu esti zgarcita, poate cu sentimentele"

Oare? I dont' think so...

Eu: "Dar sunt o persoana intelegatoare, nu?"
El: "Da, dar intelegerea ta are limite cam reduse."

Reduse?!

Asta e doar o parte din divina conversatie.... Din pacate(sau fericire) nu am ajuns la categoria "CALITATI" poate mai bine asa. Avand in vedere defectele oare care ar fi calitatile? Poate nu sunt. Credeam ca sunt toleranta, rabdatoare si multe altele... acuma am mici dubii. Poate caut acul in carul cu fan, dar nu ma las. Cum ai putea sa-ti vezi calitatile cand salbaticia din jurul tau iti enumera defectele? Oricum stiu ca am calitati si nu asta e problema, doar ca s-au cam decolorat in ochii celorlalti. Si ... imi inchipui cat de greu sunt de tolerat pt cei din jur .Abia ma tolerez eu cateodata. Oricum site-ul de mai sus este exagerat. Si cu cat inaintezi in varsta cu atat mai mult se contureaza calitatile si defectele. Niciodat nu vei ajunge sa cunosti pe cineva prin intermediul unui horoscop. Ziua mea fiind in 26 Sunt un Taur din prima parte si tata a spus ca am influente de berbec. Asa o fi :-??

Concluzia mea: Calitatile deriva din defecte. Punct si de la capat.



Niciun comentariu: