joi, august 14, 2008

Infruntand arsita si efectul de sera cu Roxi ep 1

Fereasca Dumnezeu. De la o vreme iesitul pe bulevard a devenit o lupta. Totul arde. Iti iau foc talpile pe la mijlocul zilei si foarte "bizar" Apar niste dungi de transpiratie pe tricou. azi eu si roxi am fost foarte ntuziasmate la vederea acestora, cred ca ne simteam ca niste mucitori "harnici" si "cinstiti" de santier. Supravietuirea a devenit o cursa contra-cronometru.

Aventuri:
1. Ajungem dupa UTA, cu limba scoasa intr-o parte si ne oprim. In fata ochilor ne-a rasarit un "mini" santier in lucru cum e dealtfel tot orasul si o statie pentru autochestie (autobus), din parti :)) Traversam mandre si cu chipuri vistorioase strada si ne intreptam spre o ghereta. Roxi isi vara capul prin tejgea si i se explica frumos ce, cum si unde. Roxana cu o fata cam nedumerita zice : "Avem cam 6 minute sa gasim statia" BON! In cele din urma am gasit-o in fata unui cabinet ginecologic. Am asteptat. S-a facut 10.02 autobus nu era... Roxi: "Uita-te in departare... ce vezi?" Ingrid: "Nimic" cateva minute mai tarziu, Roxi:"Uita-te in departare...ce vezi?" Ingrid:" Un carnat mare indreptandu-se spre noi" Yey!

2. Ajunse in armonia am strabatut fiecare magazin cautand toale. Roxana poarta marimea M. M nu se mai fabrica :)). Am fost onorata sa o vad pe roxana intr-un maieu pt femei insarcinate(cel putin asa arata pe ea) :)) Apoi am intrat in librarie, si am petrecut ceva tip razand pe acolo "Draga trebuie sa vorbim despre ceva...si nu despre rufele murdare " =))=)) Bineinteles, fiind cititoare veritabile nu am plecat pana nu ne-am cumparta si ceva cartulii.

3. Going home, or sleeping in Carefour? :-?. Oxigenul dispare incetul cu incetul. Tot ce ne mai ramane este mirosul tobelor de esapament. Ne-am asezat ep bordura din "statie" si in timp reflectam asupra unor probleme socio-politico-administrative asteptam autochestia care intarzia sa apara. Din cauza caldurii nu se auzea zgomotul masinilor, ceea ce ne-a creat impresia ca traim intr-un glob de sticla. Dupa o lunga tacere : Roxana : "Uita-te in departare... ce vezi?" Ingrid: "Autochestia!!!!" Ne-am bucurat degeaba pentru ca autochestia nu era dotata cu aer conditionat... ce pretenti avem si noi. Ne-am asezat frumos colo unde batea mai tare soarele si unde totul dar absolut totul era fierbinte :)) si are dreptate roxi, sunt o groaza e oameni ciudati, doar trebuie sa stii unde sa cauti. Sau... sa fi la locul potrivit in momentul potrivit.

4. Am ajuns la UTA. HA-HA Si am ami mers pe jos pana la Piata -Mica. Joy... Plimbareala pana acolo a fost constructiva. Stiti acei oameni care vor sa se imbogateasca repede si eficienta, fara prea mult efort? DA! Noi suntem doar 2 dintre ei. :)) Si avem urmatorul plan: Ne facem un parfum :D . Mireasma a fost descoperita azi pe drumul incins, e o mireasca deosebita, ce persista mult timp: MIROS DE PIELE INCINSA. Da. Asa miroseam noi azi: a piele incinsa. Cred ca cei care au obiceiuri animalice ar fi atrasi de noi:> Ne-am gandit si la o sticluta foarte trendy de culoare verzuie maronie care da a putoare, sau o sticluta in nuate de roz si galben... Culorile noastre preferate :))

Cel mai bun lucru pe care ati putea sa-l faceti in zilele toride ce vor urma e sa dormiti, sa beti multa apa si sa... va furnizati propriul miros de piele incinsa. :))

4.

Un comentariu:

Roxana spunea...

excelenta zi de-a dreptu :))

si ... vezi ca n-avem nume la parfum :>