sâmbătă, septembrie 06, 2008

At some point, this has to stop!

Asa nu mai pot.[PUNCT] M-am saturat si vreau sa-mi iau perna si sa plec in lume. M-am saturat de insomniile mele sau de frica de a adormi. Cand vb/il vad cu/pe Milo tot timpul ii e somn, casca, ar putea dormi la orice ora din zi si din noapte, doarme peste 8 ore si nu are cearcane! Sunt impresionata si in acelasi timp mandra de mine ca inca ma tin pe picioare, caci nici nu-mi aduc aminte cand am dormit ultima oara 8 ore sanatoase pe nopate. Acum m-am modernizat si dorm doar 3 pana la 5 ore pe noapte/dimineata, nu mai mult ca strica:-j. Reusesc sa adorm doar cu tv-ul dar devine frustrant deci as vrea sa ma dezvatz. De la o vreme ma pun in pat la 4 si ma uit la powerpuff girls si de la 4 jumate la dexter (cartoon) si deja stiu episoadele pe dinafara. Vreau sa pot adormi la orice ora si vreau sa nu ma invart toata noaptea de pe o parte pe cealalta. I wanna free my mind! De cele mai multe ori ma culc cu o durere de cap si ma trezesc tot cu ea. Dimineata nu pot manca pentru ca sunt singura acasa si nu pot manca singura. As chema-o pe pro la mine sa manance cu mine dar cred ca ar face cu nervii. Mai mananc cu buni dar nu vreau sa o deranjez. Vreau sa iau un mic-dejun sanatos de preferinta un ceai si un "sandfish" bun. Vreau sa am pofta de mancare din nou si sa pun inapoi cele 3 kg slabite asa ca din senin fara nici cea mai mica intentie. Vreau sa scap de cearcane si imi vreau hobby-urile inapoi. Am fost la medic pentru analize si m-a intrebat de pe ceva formular daca mi-am pierdut interesul pentru activitatiile mele obisnuite, hobby-uri etc. Evident am raspuns "nu" pentru ca pe moment nu mi-am dat seama ca de o vreme nu am facut mai nimic constructiv. Vreau sa desenez, vreau sa fiu inspirata, vreau sa scriu, sa termin povestioarele pe care le-am inceput dar le-am lasat in plop si plopul in aer, povestioare care intr-o buan zi vor deveni elebre si toti veti dori autografe de la mine, vreau sa nu mai ascult muzica SIMFONICA!!!, vreau sa am chef de tzopait si de jucat cu Dingo. Vreau sa nu mai fiu o "leguma". Imi vreau ambitiile si visele inapoi. Deci cineva sa faca bine si sa imi faca rost de ele sau de unele noi. Si neaparat vreau sa nu mai plang acuma(asta fac de cateva minute)!!! Sunt atat de nervoasa sau revoltata incat as fi in stare sa omor pe cineva, as arunca cu pahare in perete cu pantoful in oglinda, sa trec cu buldozer-ul peste o gramada de lume. Vreau sa rad cu pofta! Mi-am pierdut pana si umbra si acuma ma simt tridimensional de singura...si nu, NU pentru ca sunt dezordonata.

Acuma voi incerca sa ma calmez, sa trag aer in piept si sa ma pun sa ma uit la powerpuffgirls. Ma voi infofoli si voi adormi eventualy cand cocosul vecinului va canta oda bucuriei. Si da, imi dau seama de cate ori am repetat cuvantul "VREAU" in acest post, multumesc de intelegere.
Ah da, si cel mai mult as vrea sa fiu tinuta putin in brate dar toti sunteti prea grabiti sa facesti asta!

O seara noapte/dimineata placuta!

2 comentarii:

Roxana spunea...

At some point, this will stop :-?? :)

Anonim spunea...

da ba, muzica simfonica iti face bine :)