vineri, septembrie 05, 2008

2 tuburi? da, da 2...

Cu intarziere de vreo 4-5 luni sau nu, mi-am facut analizele. Motivul intarzierii? Lene cronica...?! Indiferent. Ma trezesc nauca la o ora tanara, aproximativ 7.00, fac toate aranjamentele de rigoare, spalat, aranjat, imbracat si cobor in bucatarie, dusa de mirosul unei cafele proaspete, pe care mama mi-a facut-o inainte sa plece la servici. Dau sa iau o gura si imi aduc aminte ca trebuie sa fiu nemancata si nebauta (sunt sigura ca cafeaua le va face cu mana medicilor de sub microscop ;-J) Asadar m-am abtinut cu stoicism.

Ajung in laboratorul care e la o distanta de 3,5 minute de mine si in momentul in care intru urechile mi-au fost inundate de un tipat ascutit si terifiant de copil. Parea sa fie in chinuri groaznice. La receptie, nimeni. in sala de asteptare, nimeni. In fata salii de recoltare am vazut un tata care parea ca nu stie ce se petrece cu saracul sau baiat. M-am asezat frumos si am asteptat. Printre niste gafaituri si urlete mai auzeam asistenta cum "il ruga" pe tanarul aflat acolo sa deschida gura inca odata. Bizar. Dupa o vreme iese din sala un baiat de aproximativ 5 ani cu mama bunica(tatal o tulise deja). Asistenta mi-a zis sa poftesc in sala si imi explicase amuzata cum baiatului ii trebuiau analize din ceva secretie a glandelor din gat. :-?? ceva asemanator. Domnisoara ma tot intreba diverse treburi ca sa ma "relaxez" in timp ce pregatea cu sadiscm acul. O vedeam ca pe un diavol, cu un ras malefic si un sambet inselator. Ma inteapa. Acul rece si subtire imi strapunge pielea subtire si calda dupa care cu o intepatura usoara in vena "tinta" se umple tubul. Strangeam din ochi si ma strambam mai ceva ca si copilul din inaintea mea. Mai aveam putin si o rugam sa-mi scoata acul :)). Incepeam sa ma linistesc cand am vazut ca tanara ia al 3-lea tub si il pune in locul cu pricina. Ma uit terifiata la cum pretiosul meu sange este recoltat intr-un tub . Apoi... spre uimirea mea imi pune si al 4-lea tub! AL 4-LEA! Dupa ce la umplut si pe acela imi da o bucatica de vata imbibata in spirt sa mi-o apas pe "rana" provocata de fabuloasa intepatura :)). Mi-a zis sa iau loc sa nu mi se faca rau. Am stat asezat cateva minute, dupa care imi iau geanta, ii multumesc si plec. In drum spre casa am ametit si mi s-a facut "negru" in fat ochilor. Asa e expresia dar in fata ochilor vedeam doar buline albe si negre. Am grabit pasul pana la magazinul de langa mine de unde mi-am aprovizionat pentru micul-dejun. Am dat buzna la buni si i-am spus k nu prea vad bine... si apriga ca intotdeauna mi-a facut un ceai si in cateva clipe si un mic dejun sanatos. :D Nici nu mai tin minte cand am mancat ultima oara un mic dejun ca la carte. Abia daca imi aduceam aminte cand am mancat ultima oara. :)) :-j

Niiciodata nu sunt 2 tuburi... sunt chiar 4! Ah si de azi incerc sa nu mai beau cola pt ca am sesizat cum culoarea sangelui capata usor culoare de cola/pepsi. :D O zi sangeroasa si placuta. Hups, fara sangeroasa. :D

Un comentariu:

Roxana spunea...

Era insesizabil oricum :))