marți, septembrie 23, 2008

Convorbiri cu mine

EU : "Ar fi cazul sa incetezi, stii, nu? E atat de enervant sa vezi un catel plouat taraindu-si coada de colo-colo! Te comporti ca o idioata"

EU2: "... nu imi tarai coada, ma simt foarte bine! Ce dracu?! Doar pentru ca sunt zile care sunt negre si vb tampenii nu inseamna ca nu sunt ok. Sunt foarte ok. Daca nu as fi ok nu as putea sa ma dau jos din pat. Sunt foarte bine.Si tu esti o idioata din moemnt ce spui asemenea tampenii! "

EU: "Esti patetica, nu gluma. Nu iti vezi reactiile?! Evervezi pe toti doar pentru ca esti aiurita si cand vb cineva cu tine tu visezi ca cai verzi pe pereti. Mai nou te bagi in stalpi?! Tie ti se pare normal?! Imi bat gura degeaba. Esti mai batuta in cap decat credeam. CAt crezi ca mai poti sa o duci asa?! Oare te prinde Craciunul asa? Alo!!! Se apropie Craciunul, incet,dar se apropie! Ai de gand sa-ti distrugi sarbatoarea preferata din an?!Cu tine nu se poate!"


EU2 : " Nu visez la cai verzi pe pereti! imi zboara doar gandul altundeva atata tot! LA urma urmei, poti sa ma tragi si tu de mana! Cred ca mai pot sa o duc mult asa. Au mai murit oamen, si i-au macat viermii, dar nu din cauza asta! Au reusit alti, pot si eu. La un moment dat totul v-a intra in normal. Defapt, stii ce?! deja e in normal, doar ca ma acomodez greu, asa cum fac intotdeauna. Nu stiu cum voi fi de Craciun. Ce conteaza? Oricum as fi e sarbatoarea mea preferata! Nimic si nimeni nu mi-o distruge!"

Eu: "DaDA:-@ CAND NAIBA AI DE GAND SA INCETEZI SA TE MAI MINTI?! HUH? daca as putea asta ti-as lipi 2 palmi, poate chiar 3! Acuma ce faci? Asaaaaa bravoooooo, minunt! Crezi ca daca incepi si plangi rezolvi ceva ?! Crezi ca o sa te simti mai bine!? Hai sa-ti spun un mic secret! Nu! Maine o sa ai ochii umflati ca 2 cepe! Nu rezolvi nimic daca incepi si iti suflii muci in servetele!!! Te credeam mai desteapta de atat. Ma dezamagesti . M-ai dezamagit din clipa aia. Stii tu care. O stii. Atunci eu eram in vacanta dar daca te-as fi auzit, te-as fi dat cu capul de pereti. Ok, gata. Gataaaaaaa te opresit. Nu mai plange! Nu mai plange!!!!!!! Esti penibila, uita-te dracu' in oglinda."

EU2 : "Doar pentru ca tu ai putea, nu inseaman ca toti pot! Esti proasta?! Nu vezi ca nu merge? Nu merge. Azi a fost asa, ieri va fi la fel.Am incercat, e ceva ce ma depaseste. LA un moment dat toul e in regula si merge bine si apoi sare un surub si ceva se deregleaza si de acolo totul scartaie. Crezi ca imi face placere sa arat ca o mata scoasa din masina de spalat? sa ma flioscai la scoala ca o placinta?Ei bien nu. MA vreau inapoi, dar mai stii tu cum sunt eu? Nu mai stii nici tu!!! Asa ca nu mai fa pe desteapta ca esti la fel de nauca ca si mine! Si nu plang. Eman apa!"

EU: "Tu nu esti toata la minte! Ba da plangi bah proasto!!! Si doar pentru ca nu bei foarte multa apa asta nu inseamna ca nu o sa mai plangi! Te-ai gandi sa te autosugestionezi? huh? Nuuuuuuuu de ce sa te gandesti?! Iti impui, clar?! Nu te smiorcai! Ca un copil! Halala maturizare. Am crezut ca ti-ai bagat mintile in cap, ca te-ai maturizat cat de cat!Unde e maturizarea?! Arat-o naibii! Opreste-te din plans tu nu intelegi?!"

EU2: "Credeam ca o sa fie mai usor!!! Bine?! Sunt/am fost o rasfatata si cand nu primeam ce imi doream plangeam. Eram obisnuita cu lucruri usoare da?! Ma simt ca un pui negru intr-o multime de pui galbeni. Mi-e sila de mine!Nici nu am pot privi in oglinda.Parca nu sunt eu! Sunt atat de furioasaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Mi-am saturat de "o sa fie bine" si m-am saturat si de "saraca" !!!"

EU: "BAI! Eu te-as da cu capul de oglinda! Asta ai merita! Ai merita 2 peste cap, si poate o sa le si primesti intr-o buna zi. E vina ta, nu te-ai potolit pana nu ai dat cu capul. NAh ai primit ce ai cerut. Fericita? Nu prea cred. Acuma stai si suporta, adik nu, scuza-ma, nu te mai comporta ca o frustrata. Ai reusit sa ii futi nervi la Oana. Satisfacuta?! Nu! Ar fi bine sa te autocontrolegi si sa te culci odata!"

EU2: "..."

EU: "Pentru numele lui Dumnezeu, inceteaza, inca nu ai obosit? Opreste-te din plans!!!!!!!!!!!! Zbif Zbif!"

Tin sa mentionez urmatoarele :
1. Nu am plans cand am scris acest post
2. Ca orice opera literara, si acest post poate fi considerat o fictiune.
3. E o leaca exagerat, dar cred ca asta e scopul.
4. Nu am personalitate dubla (sau poate...)
5. Nu sunt emo
6. Nu sunt violenta, si nu agresez lumea, de asemenea nu ma automutilez.
7. Sunt ok :-D

Niciun comentariu: