vineri, septembrie 26, 2008

Today was gonna be the day

Toata dimineata a plouat. La 7 dimineata eram pe masa din bucatarie si sorbeam din ceai ca in fiecare dimineata. Eram zgribulita si aveam o mutra de om nedormit, parca lucram in schimbul 3. Asa nu-mi pasa cum arat... Am deschis tv-ul si mi-am mangaiat urechile cu Aerosmith - crazy. So far so good. Mi se abureau ochelarii de la ceaiul fierbite, ce il strnageam in maini. Priveam in cana fredonand in soapta :"I go crazy, crazy, baby, I go crazy /You turn it on /Then you're gone /Yeah you drive me /Crazy, crazy, crazy, for you baby /What can I do, honey /I feel like the color blue..."

Si... nu inteleg de ce mintea nu poate sa decida subiectul meditatie. Oricat incercam sa ma gandesc la "programul zilei", mintea imi zbura inevitabil la altceva. De ce nu pot sa ma gandesc cu cat s-au scumpit ouale, sau la ce mai face nea' Basescu?! (Eu: Ca esti o tuta!!!)! In fine am incercat disperata sa-mi contolez mintea, dar parca eram atat de slaba sub puterea unui necunoscut incant eu am devenit abur. Ar fi trebuit sa ma panichez ca doar urmam eu sa ies la mate la tabla. Dar nu... de data asta nu am simtit nimic. auzeam ploaia, auzeam frigul cum canta pe la geam. Era frumos afara, asa rece si plin de grafit. Ziua se derula lent si eu eram din nou in transa. Priveam in gol si mai luam cate o gura din ceai. Nimic nu poate schimba faptul ca un minut are 60 de secunde si nimic nu va derula ziua mai repede . Pentru ce sa ma grabesc? Pt ce as grabi timpul? Acum nu ma grabesc nici unde. Niciodata nu m-am grabit.

Nu am pic de curaj. Adica imi lipseste cu desavarsire in momente importante si esentiale. Imi propun ceva cand ma pun in pat. Si sunt foarte hotarata sa am tin de ceea ce mi-am pus in gand. Dar nu imi pot explica de ce dimineata nu ma mai simt motivata sau de ce curajul isi continua somnul cand eu am atata nevoie de el. Asadar, sunt o lasa, nu? Da... Tot ce aveam in minte in noaptea trecuta de domoleste cand ma uit in oglinda. Ca sa ma "incurajez" imi zic , ca asta, e doar o amanare. Ei bine nu e. Sometimes, "not now" means "never".

And today was gonna be the day... dar ceva s-a intamplat (again)

Niciun comentariu: